نشست رئیس دانشگاه با حوزه معاونت آموزشی

۰۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۷ کد : ۳۴۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۵
رئیس دانشگاه کاشان با مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آموزشی دانشکده ها و مسئولین ذیربط این دانشگاه نشستی را برگزار کرد.
 

رئیس دانشگاه کاشان با مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آموزشی دانشکده ها و مسئولین ذیربط این دانشگاه نشستی را برگزار کرد.

دکتر عباس زراعت، هدف از برگزاری این نشست را بررسی پیشنهادات و ارائه راهکارهایی برای تحقق هر چه بهتر برنامه طرح راهبردی دانشگاه کاشان ذکر کرد و افزود: برنامه طرح راهبردی دانشگاه در 249 ماده تدوین شده و چشم انداز، راهبردها و سیاست‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف دانشگاه برنامه‌ریزی شده که ماده 94 تا 126 این برنامه به سیاست‌های آموزشی اختصاص دارد.

وی مدیریت راهبردی، گروه‌های آموزشی و پژوهشی، زیرساخت‌های آموزشی، جذب هیأت علمی توانمند، جذب دانشجویان توانمند، تناسب و کارآمدی منابع و متون درسی، فرآیند یاددهی و یادگیری، ابعاد تربیتی اسلام، توانمندسازی هیات علمی، ارتقای مهارت‌ها، مشاوره هیات علمی و ستاده آموزشی را از جمله موارد سیاست های آموزشی  این برنامه ذکر کرد.

رئیس دانشگاه کاشان، همدلی و همکاری مجموعه کارکنان این دانشگاه را برای اجرایی کردن برنامه راهبردی دانشگاه خواستار شد و اظهار داشت: در این برنامه نقشه راه دانشگاه تا سال 1397 تدوین شده که هدف از طرح راهبردی دانشگاه، شناسایی موضوعات راهبردی دانشگاه است که نظام سیاست گذاری و مدیریت دانشگاه مبتنی بر مشارکت اعضای آن، باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که بتواند اولویت های راهبردی را تعیین کند.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: این طرح، کیفیت فرآیند تصمیم‌گیری را ارتقا می‌دهد و به کارکردهای مطلوب در زمینه شاخص‌های کیفی دانشگاه منجر می شود.

در این نشست کارشناسان آموزشی  نیز نقطه نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص حوزه مربوطه ارائه کردند.

این نشست قرار است با مدیران و کارشناسان سایر حوزه های دانشگاه برگزار گردد.

 

 

نظر شما :