شهدا به خاک غلتیدند تا به خاک مذلت گرفتار نشویم

۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰ کد : ۳۴۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۲
مسئول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان گفت: شهدا گل‌هایی بودند که به خاک و خون غلطیدند که امروز به خاک مذلت نیفیتم و آن لاله‌هایی که قامت برافراشتند که امروز جلو دشمن قامت خم نکنیم.
 

مسئول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان گفت: شهدا گل‌هایی بودند که به خاک و خون غلتیدند که امروز به خاک مذلت نیفیتم و آن لاله‌هایی که قامت برافراشتند که امروز جلو دشمن قامت خم نکنیم.

عبدالمحمود محمودی در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کاشان که در دانشگاه کاشان برگزار شد، با بیان اینکه تمام هستی و زندگی مان مدیون ایثار و از جان گذشتگی‌های شهداست اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که جلو آتش دشمن پیکرهایشان سوخت که امروز دل و جان ما نسوزد.

وی با بیان اینکه شهدا ابر مردهایی بودند که دستشان جدا شد که امروز دست گدایی دراز نکنیم خاطر نشان کرد: شهدا گمنام‌هایی بودند که در شناسنامه‌هایشان دست بردند که امروز ما دارای شناسنامه و هویت باشیم.

محمودی با اشاره به اینکه ما همه مدیون شهدا هستیم اظهار داشت: آنان ولایتمدارانی بودند که همه هستی و جانشان را به پای ولایت ریختند.

مسئول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز جنگ نرم دشمن خیلی پیچیده تر از دوران جنگ سخت است خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر وظیفه خود را در هشت سال دفاع مقدس بخوبی انجام دادند و در برابر دشمن با تمام توان ایستادند.

محمودی با بیان اینکه امروز باید با الهام از ایثار شهدا با تمام توان در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم افزود: امروز آمریکایی‌ها، با هستی ما مشکل دارند نه با هسته ای و انگلیسی های خبیث و صهیونست ها با دین به جنگ دین آمده اند.

وی خاطر نشان کرد: تبلیغات رسانه ای تکفیری‌‌ها و پخش تصاویر دلخراش در زیر پرچم سیاه لااله الا الله و با فریاد الله اکبر با هدف مخدودش کردن چهره اسلام و بردن ذهن‌ها به طرف اسلام هراسی است.

محمودی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از خدا بخواهیم که مثل شهدا زنده از دنیا برویم. 
 

 

نظر شما :