دکتر قاسم پور: دانشجو باید جستجوگر و پرسشگر باشد

۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۱ کد : ۳۴۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲۹
رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان گفت: دانشجو باید جستجوگر و پرسشگر باشد.
 

رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان گفت: دانشجو باید جستجوگر و پرسشگر باشد.

دکتر محسن قاسم پور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو  با اشاره به اینکه در سال 1357 این قیام به رهبری و زعامت حضرت امام بنیانگذار جمهوری اسلامی به بار نشست افزود: سالروز قیام دانشجویی در 16 آذر سال 1332 نقطه عطف دانشجویان است.

وی استقلال، آزادی، عدالت طلبی را نمایانگر این روز دانست و اظهار داشت: دانشجویان و استادان بایستی ادامه دهنده راه این افراد باشند.

وی به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب که شور و نشاط و امید در دانشگاهها باید برقرار باشد اشاره کرد و افزود: شور و نشاط در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت های دانشجویی باید باشد و نباید رکود در دانشگاه حکفرما باشد.

رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان تحلیل، تشخیص و اولویت بندی مسائل را به دانشجویان تاکید و خاطر نشان کرد: جستجوگری دانشجو باید همیشه مد نظر باشد تا بتواند در آینده مسائل کلان را مدیریت کند.

دکتر قاسم پور اظهار امیدواری کرد: ما به عنوان کسانیکه پاسدار این عزیزان هستیم باید به نقش مهم و رسالت ارزشمند خود واقف باشیم.

اجرای مسابقه، سرود و مراسم قرعه کشی از دیگر برنامه های این مراسم  بود و در پایان از 26 نفر از دانشجویان نمونه آموزشی سال تحصیلی 93-92 پردیس خواهران دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 

نظر شما :