فرمانده سپاه کاشان: بسیج باید مطالبات رهبری را عملیاتی کند

۰۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۰ کد : ۳۴۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بسیج باید مطالبات مقام معظم رهبری را در نظام جمهوری اسلامی عملیاتی و اجرا کنند.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بسیج باید مطالبات مقام معظم رهبری را در نظام جمهوری اسلامی عملیاتی و اجرا کنند.

سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ در مراسم بزرگداشت روز بسیج در دانشگاه کاشان اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حاکی از این است که رهبر معظم انقلاب روی موضوع فرهنگ و اقتصاد کشور دغدغه دارند و راه مقابله با تهاجمات فرهنگی و تحریم های اقتصادی را عزم ملی همه آحاد ملت ایران می دانند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بواسطه روحیه خستگی ناپذیری، اخلاص، توسل و ایمان توانست در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بر دشمن پیروز شود افزود: امروز نیز اگر این روحیه ها و همچنین روحیه جهادی در بین مردم جاری و ساری شود دشمن ناکام می شود.

وی آخرین حربه دشمن را تحریم اقتصادی بیان کرد و گفت: اگر اقتصادمان درون زا و مردمی و هر ایرانی یک تولید گر و در هر خانه یک کارخانه داشته باشد ما با آمریکای خلع سلاح شده  روبرو خواهیم شد.

فرمانده سپاه کاشان خاطر نشان کرد: بسیج باید جلو بسیاری از تفکرات ضد فرهنگی و ضد ارزشی را در فضای تبلیغاتی و بدعت ها، خرافات، مسایل کذایی و تفرقه افکنی  بگیرد و هوشمندانه عمل کند.

فرهنگ با بیان اینکه در دوران جنگ دشمن و سازو کار آن معلوم بود افزود: جوانان امروز ما کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و امروز بایستی در جبهه جنگ نرم با ظرافت های خاص کشور را مدیریت کنند.

وی نقش دانشگاهیان و بسیجیان را برای مقابله با توطئه های دشمنان حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: بسیج باید با تشکیل شورای عالی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور یافته و تصمیم ساز شود.

در پایان این مراسم از بسیجیان کارمند نمونه و نفرات برگزیده مسابقات تیراندازی هفته دفاع مقدس و مسابقه فرهنگی تجلیل شد.

 

نظر شما :