مدیر جدید حراست دانشگاه کاشان معرفی شد

۰۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۷ کد : ۳۴۳۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۹۵
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حراست دانشگاه کاشان با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر کل حراست استان اصفهان برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حراست دانشگاه کاشان با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر کل حراست استان اصفهان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم از مدیر قبلی حراست دانشگاه قدردانی کرد و گفت:   حفاظت از سلامت جامعه دانشگاهی در راستای حفظ اصول و ارزشها به عهده حراست دانشگاه میباشد.

دکتر عباس زراعت حراست فرهنگی را در میحط دانشگاه لازم دانست و ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید حراست در مسئولیت خطیری که عهده دار شده اند با بهره گیری از تجارب و رعایت دقت و ظرافت در مواجهه و تعامل با جوانان دانشجو و ترویج روحیه معنویت و اخلاق در محیط علمی دانشگاه، توسعه نگاه فرهنگی و نرم افزاری تقویت اعتماد سازی در بستر دانشگاه و صیانت از سلامتی سیستم علمی و آموزشی، گام های مفید و مؤثری بردارند.

حجت الاسلام روحانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان نیز در این نشست حراست را ستون محکم قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حراست بهترین و عالی ترین کار در مجموعه دانشگاه و پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: حراست باید قبل از اینکه اتفاقی در محیط دانشگاه رخ دهد با دقت و ظرافت مسایل را رصد و در راستای حل مشکل اقدام کند.

محمدرضا منزوی مدیر قبلی حراست دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های چند ساله دوران خدمت خود گفت: کار حراست صیانتی است و پرونده سازی نیست.

وی پیشگیری قبل از درمان را وظیفه حراست دانست و افزود: وظیفه حراست دستگیری است نه مچگیری.

مدیر جدید حراست دانشگاه کاشان نیز در این مراسم همدلی و وفاق را رمز موفقیت در امور دانست و ابراز امیدواری کرد: تا با تاسی از آموزه های دینی و وفاق و همدلی مجموعه کارکنان بتوانیم محیط امن و با آرامشی را در دانشگاه داشته باشیم.

امیرحسین حاجی اکبری شناسایی چالش ها، حفظ اسرار و امانتداری را از جمله اهداف خود بیان کرد و افزود: حراست دانشگاه با نگاه علمی و فرهنگی در راستای حفاظت و حراست از ارزشهای والای نظام ، حفظ نظم و انسجام در مجموعه دانشگاه و جلوگیری از انحراف و تخلف در امور اجرایی و در دیگر زمینه ها گام برخواهد داشت.

در پایان این مراسم از خدمات محمدرضا منزوی تقدیر و طی حکمی امیر حسین حاجی اکبری به عنوان مدیر حراست دانشگاه کاشان معرفی شد.

 

 

( ۲ )

نظر شما :