بازدید تیم منتخب دانشگاه استراسبورگ فرانسه از دانشگاه کاشان

۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۵ کد : ۳۴۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۹
مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان از بازدید تیم منتخب دانشگاه استراسبورگ فرانسه از این دانشگاه خبر داد.
 

مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان از بازدید تیم منتخب دانشگاه استراسبورگ فرانسه از  این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدرضا مزدیان فر اظهار داشت: در این بازدید در خصوص زمینه های مختلف پیرامون همکاری های دانشگاه کاشان و دانشگاه استراسبورگ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این ملاقات سه نفر از استادان prof. pierre Hartmann (رئیس تحصیلات تکمیلی و دکترای دانشگاه استراسبورگ)،  prof. Christine Maillard(صاحب کرسی مطالعات زبان آلمانی و شرق شناسی) ، Prof. Hossein Beikbaghban (استاد ادبیات فارسی دانشگاه استراسبورگ) و رویا نداف (رئیس روابط بین الملل دانشگاه استراسبورگ) حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تیم دانشگاه استراسبورگ فرانسه از برنامه ریزی درازمدت و استراتژیک و توسعه روابط بین الملل و فرهنگی دانشگاه کاشان استقبال کردند افزود: در این دیدار مباحثی در خصوص تبادل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فعالیت های تحقیقاتی مشترک، نگارش مقالات وکتب، پروژه های تحصیلی، سمینارها، برگزاری دوره های کوتاه و بلند مدت آموزشی، دوره های زبان فرانسه و فارسی در هر دو دانشگاه، برگزاری سخنرانی و کلاس های مختلف آموزشی ارائه شد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید همچنین پیرامون برگزاری کلاس های درس اساتید در رشته های مختلف مهندسی، مطالعات اسلامی، علوم و علوم انسانی و هنر شرق شناسی و عرفان، مطالعات فرهنگ و تمدن اسلامی، علوم قرآنی، MBA (دوره های متنوع علوم بازرگانی و تجارت)، بانکداری، حسابداری، و حقوق بحث و تبادل نظر شد.

مدیر گروه دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان افزود: ایجاد ارتباط بین دانشگاه استراسبورگ و چند دانشگاه منتخب در ایران از جمله دانشگاه کاشان می تواند زمینه رشد و تعالی همکاری های علمی، فرهنگی و اجتماعی بین ملت ایران و جامعه اروپا را تسهیل ساخته و ارتقاء دهد به خصوص با توجه به اینکه دانشگاه استراسبورگ با بیش از 43 هزار دانشجو، یکی از دانشگاههای بسیار مهم فرانسه و اروپاست که بیش از 500 سال از زمان تاسیس آن می گذرد.

 

 

نظر شما :