امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان و دانشگاه پیام نور آران و بیدگل

۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰ کد : ۳۴۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۳
رئیس دانشگاه کاشان از امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه کاشان و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان از امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه کاشان و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل خبر داد.

دکتر عباس زراعت گفت: این تفاهم نامه در راستای کمک به پیشرفت دانش و فن آوری در سطح کشور و با توجه به اهمیت همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جهت نیل به این مهم منعقد گردید.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی، پژوهشی و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در چارچوب تعیین شده در این تفاهم نامه و قراردادهایی است که در آینده با توجه به نیاز و امکانات دو دانشگاه به این قرار اضافه می شود ذکر کرد.

رئیس دانشگاه کاشان اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه همکاری آموزشی تبادل عضو هیات علمی و دانشجو، استفاده متقابل از امکانات آموزشی و آزمایشگاهی و کارگاهی بر حسب نیاز، راه اندازی دوره های جدید تحصیلات تکمیلی و اجرای دوره های مشترک، مبادله بورسیه اجرای مشترک دوره های آموزشی و استفاده متقابل از تجربیات یکدیگر در ارتقاء کیفیت آموزشی انجام می گیرد.

وی، همکاری مراکز پژوهشی دو دانشگاه و استفاده از تجهیزات و امکانات تحقیقاتی وآزمایشگاهی یکدیگر همکاری متقابل در برگزاری همایش ها، سمینارها و کارگاههای علمی و پژوهشی، ایجاد انجمن علمی مشترک، همکاری در مورد فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و چاپ و انتشار و توزیع نشریات و کتب به صورت مشترک و برگزاری کارگاه هایی در زمینه ارتقاء مهارت های اجرایی اعضای هیات علمی را از جمله موارد همکاری های پژوهشی این تفاهم نامه بیان کرد.

دکتر زراعت افزود: با امضای این تفاهم نامه همکاری در گسترش روابط منطقه ای و بین المللی و در صورت لزوم هماهنگی در خرید تجهیزات خارجی کتب و نشریات به منظور تخفیف و تسهیلات ویژه  بین دو دانشگاه انجام می شود.

این تفاهم نامه که در 4 ماده و 10 بند  به امضای دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و دکتر رحمت اله عبداله زاده سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به امضاء رسیده به مدت پنج سال اعتبار دارد.

 

 

 

 

نظر شما :