برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های ارتباط موثر و تعامل پایدار با دانشجویان

۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰ کد : ۳۴۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۶۶
مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های ارتباط موثر و تعامل پایدار با دانشجویان خبر داد.
 

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های ارتباط موثر و تعامل پایدار با دانشجویان  خبر داد.

سیدحسین حسینی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی ویژه پرسنل خوابگاهها و پرسنل گروههای آموزشی دانشکده ها توسط مرکز مشاوره و با همکاری واحد آموزش کارکنان در سالن کنفرانس دانشکده علوم برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری  این کارگاه را دانش افزایی و ارتقاء مهارت های عملی شرکت کنندگان در خصوص ارتباط سالم و موثر و تعامل پایدار با دانشجویان  ذکر کرد و افزود: در این کارگاه آقای دشتی روانشناس بالینی مطالبی را در خصوص نحوه برخورد و چگونگی ارتباط و تعامل با دانشجویان را ارائه نمود.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی از برگزاری کارگاههای  مهارت کنترل هیجانهای منفی، مهارت حل مسئله و تصمیم گیری، عشق و دلبستگی سالم و وابستگی ناسالم و مهارت های مطالعه موفق وآموزش تکنیکهای صحیح مطالعه خبر داد و افزود: دانشجویانی که علاقمند به شرکت در این کارگاهها هستند می توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز مشاوره دانشجویی و تماس با شماره تلفن داخلی 2091 یا 55516884 و یا مراجعه به سایت مرکز مشاوره به ادرس  www.moshaver.kashanu.ac.ir ثبت نام نمایند.

 

 

نظر شما :