تجلیل 360 نفر از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه کاشان

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۶ کد : ۳۳۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۳۰
مراسم تجلیل ازفرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه کاشان با حضور رییس دانشگاه، خانواده ها وفرزندان ممتاز و با اجرای چهره برجسته صدا و سمیا "عمو قناد" برگزار شد.
 

مراسم تجلیل ازفرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه کاشان با حضور رییس دانشگاه، خانواده ها وفرزندان ممتاز و با اجرای چهره برجسته صدا و سمیا "عمو قناد" برگزار شد.

 رییس دانشگاه کاشان گفت: این مراسم به پاس قدردانی وتشویق فرزندان عزیزی است که درکانون خانواده های موفقی پرورش یافته اند.

 دکتر عباس زراعت خانواده را به عنوان مهمترین رکن تعلیم وتربیت دانست و افزود: خانواده مامنی برای ساخته شدن و رشد فرزندان است.

 وی با بیان اینکه رفتار و کردار ما شخصیت کودک را بوجود می آورد اظهار داشت: باید خیلی مراقب باشیم که این مسئولیت و امانت‌هایی که به ما سپرده شده به درستی مراقبت شوند..

 وی با اشاره به دستورات قرآن کریم که خداوند بنده ای را که به خانواده خود خدمت کند مورد رحمت قرار می دهد افزود: باید با خانواده خود با گرمی و خوبی رفتار کنیم.

 رئیس دانشگاه کاشان تاکید کرد: ازخانواده همکاران میخواهم کمافی سابق، حساسیت لازم را درتربیت وپرورش فرزندان خودبه کارگیرند و با ایجاد فضائی با نشاط زمینه ساز موفقیت بیشتر فرزندان و آینده سازان میهن اسلامیمان باشند.

 دکتر زراعت پویائی و رشد دانشگاه را در گرو داشتن همکارانی با نشاط و امیدوار ذکر کرد و افزود زمینه این مهم در کانون گرم خانواده شکل می گیرد و خانواده ها نقش مهمی در این عرصه دارند.

 معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این مراسم مهر ومحبت را مهمترین عامل اصلی پایداری و موفقیت خانواده‌ها دانست و گفت: نسبت به فرزندان خود الفت و دم سازی داشته باشید.

 حجت الاسلام عمو رمضانزاده بر خورد مناسب با فرزندان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با حالت تحکم با فرزندان بر خورد نکنید آنها را کمک کنید که مسایل را بهتر بفهمند و یاد بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده نخستین بذر تکوین و رشد فردی و مبنای شخصیت را در انسان فراهم می سازد.

 حجت الاسلام عمو رمضانزاده با بیان اینکه  کودک در خانواده است که ارزش‌های اخلاقی و روابط اجتماعی اصول ومباحث و قواعد ارزشی را فرا می گیرد افزود: والدین باید فضای مهر و محبت و صمیت را در محیط خانواده برای فرزندان مهیا سازند.
 

 

 

نظر شما :