تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری، رئیس دانشکده علوم انسانی، و مدیریت امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه

۰۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۷ کد : ۳۳۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۴
مراسم تودیع معارفه معاون پژوهشی و فناوری، رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیریت امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

مراسم تودیع معارفه معاون پژوهشی و فناوری، رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیریت امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم، هدف از این تغییر و تحولات را اجرایی نمودن برنامه های کل دانشگاه بیان کرد و افزود: برنامه های دانشگاه در جلسه اخیر هیات امناء به تصویب نهایی رسیده و قرار است با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ماه آینده از این برنامه رونمایی شود و امید است این تغییرات در راستای تقویت برنامه های دانشگاه و رسیدن به اهداف سند چشم انداز دانشگاه باشد.

دکتر عباس زراعت با تاکید بر اینکه  بایستی در چارچوب برنامه حرکت کنیم اظهار داشت: در این برنامه که از مهر امسال به مدت چهار سال برنامه ریزی شده، شاخص ها مشخص و اهدافی پیش بینی شده و به زودی ابلاغ و در شورای دانشگاه نحوه اجرای آن توضیح داده می شود.

وی کیفی سازی برنامه ها را لازم دانست و افزود: از آنجایی که سیاست وزارت علوم این است که افزایش رشته های دوره های تحصیلات تکمیلی را نداشته باشد بایستی سعی شود تا به کیفی سازی رشته ها  پرداخته شود.

وی بین المللی و برند کردن دانشگاه را از مهمترین محورها و اهداف این دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: با ارتباط هر چه بیشتر با صنعت و تجاری سازی تحقیقات و  تعامل و تبادلات علمی با دیگر کشور ها می توانیم شاهد رشد و شکوفایی و توسعه علمی دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه کاشان تحول در علوم انسانی را لازم دانست و افزود: دانشکده علوم انسانی دانشگاه با ارائه طرح های تحقیقاتی با موضوع های مختلف ارتباط دانشگاه با صنعت، جامعه و مدیریت شهری می تواند گام های مثبتی را در این زمینه بردارد.

وی فعال کردن مرکز کاشان شناسی را مورد تاکید قرار داد  و  گفت: از آنجا که کاشان مهد فرهنگ؛ عالمان و ادیبان است این مرکز با برگزاری بزرگداشت و همایش ها نقش مهمی در معرفی شخصیت ها و ارتباط با صنعت و جامعه می تواند داشته باشد.   

دکتر زراعت تقویت دفاتر حقوقی و راه اندازی کلینیک حقوقی را لازم دانست  و افزود: مدیریت حقوقی از نظر چارت زیر نظر ریاست دانشگاه است که امیداست مدیر جدید این حوزه گامی های مثبتی را در این زمینه بردارد.

رئیس دانشگاه کاشان با قدردانی از دکتر نیازی معاون قبلی پژوهشی و فناوری خاطر نشان کرد: از آنجا که 60 درصد اعتبارات بایستی صرف پژوهش شود امیدواریم در قالب طرح های پژوهشی و ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت زمینه رشد و تعالی طرح های پژوهشی دانشگاه را شاهد باشیم.

در این مراسم، دکتر مجید منعم زاده به عنوان معاون جدید پژوهشی و فناوری ، دکتر محمد گنجی به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و دکتر شفیعی به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه معرفی شدند و به ترتیب از خدمات دکتر محسن نیازی، دکتر علی یزدخواستی و حمیدرضا پیوندی تقدیر شد.

  


نظر شما :