گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر

۱۸ مهر ۱۳۸۶ | ۱۷:۲۳ کد : ۳۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۶۵

در پانزدهمین روز از مهرماه سال جاری دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در اردوی توجیهی ویژه‌ای که به منظور وفاق و همدلی بیشتر بین ایشان و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با فعالیت‌ها و خدمات دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برپا شده بود شرکت کردند. در این گردهم‌آیی که با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطار آغاز شد، آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده، دکتر سعید گلابی، دکتر امیرحسین رسول‌نیا، رئیس و معاونین دانشجویی ـ فرهنگی، اداری و آموزشی دانشگاه، آقای عظیمی مسئول بنیاد شهید کاشان و آقای نصیری به نمایندگی از بنیاد شهید استان اصفهان نیز در کنار دانشجویان حضور داشتند.

آیت‌ا... نمازی در سخنانی با تأکید بر نقش آموزه‌های دینی در زندگی اجتماعی، دین مبین اسلام را تنها دینی دانست که ظرفیت سامان بخشیدن به نظام جهانی را دارد و برای ایفای این نقش دانشجوی مؤمن مسلمان باید بیش از هر چیز به سلاح علم مجهز باشد. وی گفت: ما باید ثابت کنیم که اسلام می‌تواند جامعه را هدایت کند. آیت‌ا... نمازی از دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان بازماندگان شهدا خواست تا پیشرو قافله علمی دانشجویان باشند.

جواد نخی مدیر دفتر دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانشجویان، جمعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه را 270 نفر عنوان کرد و گفت فلسفه وجود دفتر، رسیدگی به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی است و این دفتر در دو سرفصل آموزشی شامل حفظ کیفیت بالای آموزشی و رسیدگی به وضعیت تحصیلی و فراهم آوردن امکانات لازم تا حد مقدور و نیز رفاهی شامل کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان شبانه،‌برگزاری اردوها و اهداء هدایا و مساعدت‌های ویژه در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

این ضیافت که در خانه با صفای طباطبایی‌های کاشان برگزار شد با میان برنامه‌های مسابقه و سرگرمی و اهداء هدیه همراه بود.

 

 


نظر شما :