انتصاب دکتر محمد مشهدی به عنوان رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان

۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۳۳۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۹۸
طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه کاشان دکتر "محمد مشهدی" عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی منصوب شد.
 

طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه کاشان دکتر "محمد مشهدی" عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی منصوب شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این حکم افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه و در اجرای ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهش و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 89/12/10 به موجب این حکم جنابعالی برای مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

دکتر عباس زراعت با بیان اینکه، کاشان شهر ادیبان و عالمان و هنرمندان است و این شهر سهم شایانی در توسعه و بسط علم، ادب و هنر داشته که بروز و ظهور زوایای ناشناخته این شهر نیاز به تلاش و اهتمام فزون تری دارد تصریح کرده است: انتظار می رود با همفکری و استعانت از صاحبنظران و متخصصان و اساتید محترم و دوست داران شهر کاشان، این خطه کهن و تاریخی هرچه بهتر و شایسته تر در سطح ملی و بین المللی معرفی گردد.

وی اظهار امیدواری کرده است: با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان و با برنامه ریزی و درایت لازم در اعتلای روز افزون آن پژوهشکده در عرصه های آموزشی و پژوهشی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام های مؤثری بردارید و در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و قانون مندی کوشا باشید.

 

( ۱ )

نظر شما :