انتصاب دکتر رضا منصوری به عنوان عضو هیات علمی وابسته دانشکده فیزیک دانشگاه کاشان

۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۳۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۶۱
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر رضا منصوری مجری طرح رصد خانه ملی، به عنوان عضو هیات علمی وابسته دانشکده فیزیک این دانشگاه منصوب شد.
 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر رضا منصوری مجری طرح رصد خانه ملی، به عنوان عضو هیات علمی وابسته دانشکده فیزیک این دانشگاه منصوب شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این حکم افزوده است: نظر به مراتب درایت، دانش و تجربه حضرتعالی به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند دانش فیزیک کشور و به منظور بهره مندی و استفاده اساتید و دانشجویان این دانشگاه از وجود مغتنم و اندیشمندتان، به پیشنهاد رئیس دانشکده فیزیک و بر اساس مصوبه مورخ 93/4/29 هیات رئیسه دانشگاه کاشان، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات علمی وابسته دانشکده فیزیک دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

 

دکتر عباس زراعت ابراز امیدواری کرده است: تا با حضور پربرکت جنابعالی و هدایت و راهبری مدبرانه ای که مصروف خواهید فرمود، این دانشگاه گام های مؤثر و پرشتابی در غنای بنیه علمی، انجام طرح های پژوهشی در راه اندازی پژوهشکده نجوم و طرح های اندیشگاه و مرکز جهانی فیزیک نظری بر خواهد داشت.

دکتر رضا منصوری، فیزیک‌دان ایرانی و استاد دانشکدهٔ فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است. او یکی از بنیان‌گذاران پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مرکز تحصیلات تکمیلی در علوم پایه در زنجان و مرکز نشر دانشگاهی است. همچنین فعالیت‌هایی هم در فرهنگستان زبان و ادب فارسی داشته‌است. او از بنیان‌گذاران انجمن فیزیک ایران پس از انقلاب است و چند دوره ریاست آن را نیز برعهده داشته‌است و هم اکنون مجری طرح رصدخانه ملی ایران است.

 

 

( ۱ )

نظر شما :