جلسه توجیهی والدین دانشجویان ورودی 93برگزار شد

۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۹ کد : ۳۳۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۲
مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی ویژه والدین دانشجویان ورودی 93 این دانشگاه خبر داد.
 

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی ویژه والدین دانشجویان ورودی 93 این دانشگاه خبر داد.

سید حسین حسینی اظهار داشت: در این جلسات مرکز مشاوره و واحد ارتباط با خانواده معرفی و توصیه های لازم به والدین ارائه گردید.

وی خاطر نشان کرد: همچنین کارشناس حوزه دانشجویی در خصوص خوابگاه، تغدیه و امور رفاهی مباحثی را مطرح و در خصوص مقررات و قوانین آموزشی نیز توضیحات لازم توسط کارشناس حوزه آموزشی ارائه گردید و به سئوالات والدین پاسخ داده شد.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه، در این مرکز روان شناسان بالینی، مشاوران و مددکاران با تجربه در جهت کمک به دانشجویان فعالیت می نمایند افزود: برگزاری جلسات سخنرانی و کارگاه های آموزشی با هدف توانمند سازی روانی اجتماعی و تحصیلی دانشجویان، برگزاری همایش های مختلف با موضوعات متنوع بهداشت روان دانشجویان، انجام فعالیت های مختلف در خصوص ارتقاء وضعیت تحصیلی دانشجویان دارای افت عملکرد تحصیلی و ارتباط با اولیاء دانشجویان با هدف جلب مشارکت خانواده ها در جهت پیشگیری از مشکلات دوران دانشجویی از دیگر فعالیت های مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان است.

 

 

نظر شما :