انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان

۰۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۷ کد : ۳۳۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۳
همزمان با روز آتش نشانی، تفاهم نامه همکاری ورزشی، پژوهشی، آموزشی و ترویجی مابین دانشگاه کاشان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به امضاء رسید.
 

همزمان با روز آتش نشانی، تفاهم نامه همکاری ورزشی، پژوهشی، آموزشی و ترویجی فی مابین دانشگاه کاشان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را، ایجاد همکاری متقابل در زمینه های علمی- پژوهشی با کمک اساتید، دانشجویان و کارشناسان ذیربط، تقویت و تعمیق ارتباط مؤثر و فعال بین دانشگاه و سازمان در راستای کمک به ارتقاء فرهنگ ایمنی شهروندان به منظور کاهش و پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح و استفاده بهینه از امکانات و توانمندی های علمی و فناوری طرفین ذکر کرد.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه مشکلات سازمان، توسط دانشگاه آسیب شناسی و راه حل مؤثر برای رفع آنها ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه سعی می نماید برای ارائه خدمات پژوهشی و فناوری به سازمان بر اساس استانداردهای جهانی اقدام نماید.

این تفاهم نامه در هفت ماده به مدت دو سال به امضای طرفین دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و مجتبی ولی پناه مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان رسید.

 

نظر شما :