رئیس دانشگاه کاشان: 30 هزار متر مربع فضای آموزشی خیرساز در این دانشگاه در حال ساخت است

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۸ کد : ۳۳۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۵
رئیس دانشگاه کاشان، از ساخت بیش از 30 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی توسط خیرین در این دانشگاه خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان، از ساخت بیش از 30 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی توسط خیرین در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت، یکی از افتخارات دانشگاه کاشان را کسب رتبه نخست این دانشگاه در زمینه جذب خیرین ذکر کرد و افزود: این دانشگاه در زمینه جذب و مشارکت خیرین الگوی دیگر دانشگاههای کشور شده و قرار است کمیته و ستاد جذب خیرین با الگوپذیری از این دانشگاه، در تمام دانشگاه ها راه اندازی شود.

وی با اشاره به سیاست های وزارت علوم که سال تحصیلی جدید در تمام دانشگاهها در فضای با نشاط و آرامش به لحاظ علمی و فرهنگی شروع شود اظهار داشت: از آنجا که خوابگاه یکی از دغدغه ها و نیازهای ضروری دانشجویان است در آغاز سال تحصیلی جدید یک خوابگاه متاهلین  با حمایت مالی خیرین  به بهره برداری می رسد.

وی به تاسیس دانشکده حقوق با مشارکت خیرین  در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: فاز نخست این دانشکده  مهر امسال بهره برداری و فاز دو این دانشکده سال آینده افتتاح می شود.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: فاز نخست خوابگاه دانشجویی مجردی نیز با یک هزار متر مربع در سال آینده مورد بهره برداری دانشجویان قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان، مرکز درمانی و مشاوره را از دیگر طرح های خیرین در این دانشگاه برشمرد و افزود: سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مرکزی این دانشگاه نیز با مشارکت خیرین به اتمام می رسد.

 

نظر شما :