جلسه هم اندیشی دانشگاه کاشان، اداره آموزش و پرورش، اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی

۲۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۶ کد : ۳۲۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۷
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه هم اندیشی این دانشگاه ، اداره آموزش و پرورش، اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی خبر داد.
 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه هم اندیشی دانشگاه کاشان، اداره آموزش و پرورش، اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی خبر داد.

دکتر مسحن نیازی افزود: در این جلسه که با دعوت معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان در دفتر این معاونت برگزار شد، راه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت‌های این سه نهاد مهم منطقه‌ بررسی شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون پژوهشی این اداره، رئیس اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی، معاون پژوهشی و رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان حضور داشتند سرفصل‌های همکاری این نهادها منجمله مرکز کارآفرینی، مرکز رشد واحدهای فناور، آزمایشگاه مرکزی، کتابخانه، پژوهشکده دانشجویی، انتشارات، همایش‌ها، تبادل منابع پژوهشی، انجام پروژه های پژوهشی مشترک و... مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در خاتمه مقرر گردید در روزهای آتی با حضور مسئولان ارشد دانشگاه، تفاهم نامه همکاری میان این نهادها به امضاء برسد.

 

نظر شما :