آمادگی مجموعه تربیت بدنی دانشگاه کاشان برای شروع سال تحصیلی جدید

۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۳ کد : ۳۲۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۵
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از آمادگی مجموعه تربیت بدنی این دانشگاه جهت استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از آمادگی مجموعه تربیت بدنی این دانشگاه جهت استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد رمضانی علوی با اشاره به تهیه و تنظیم تقویم ورزشی سال 1393 اظهار داشت: برنامه استفاده دانشجویان از فضاهای ورزشی در ساعات فوق برنامه تنظیم گردیده و در سایت مدیریت تربیت بدنی نیز درج گردیده است.

وی به برگزاری برنامه های آموزشی گروه تربیت بدنی از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر اشاره کرد و افزود: از ساعت 16 لغایت 24 سانس های فوق برنامه ورزشی برای دانشجویان و کارکنان برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد:  برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی از دیگر برنامه های تربیت بدنی برای ترغیب دانشجویان به فعالیت های ورزشی است.

رمضانی علوی به راه اندازی زمین ورزشی روباز خوابگاه احمدی روشن اشاره کرد و افزود: با این اقدام ضمن برطرف نمودن کمبود فضای ورزشی برای دانشجویان این خوابگاه، فعالیت های فوق برنامه ورزشی وهمگانی نیز توسعه می یابد.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان جام آدینه در روزهای جمعه برای دانشجویان ساکن خوابگاه برنامه ریزی شده تا اوقات فراغت دانشجویان در پایان هفته به شکل بهینه و مفید پر شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از برگزاری سه جشنواره ورزشی در این دانشگاه خبر داد و افزود: هفدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی در آبانماه، دومین جشنواره بازیهای بومی محلی در اسفند ماه و جشنواره ورزشهای همگانی در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رمضانی علوی، برنامه های هفته تربیت بدنی و برگزاری کوهگشت ها را از جمله فعالیت های دیگر تربیت بدنی در طول سال برای دانشجویان عنوان کرد.

 

نظر شما :