مراسم تودیع معارفه معاون طرح و توسعه، رؤسای پردیس خواهران، گروه همکاریهای علمی و بین الملل و پژوهشکده اسانس دانشگاه

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۴ کد : ۳۲۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۹
مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه، رؤسای پردیس خواهران، دفتر همکاریهای علمی و بین الملل و پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه  معاون طرح و توسعه، رؤسای پردیس خواهران، دفتر همکاریهای علمی و بین الملل و پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تقدیر از مسئولین پیشین، توفیق روزافزن برای مسئولین جدید این واحد ها را خواستار شد و افزود: از آنجا که معاونت طرح و توسعه مصوب هیات امنا و در چارت دانشگاه نبود، برای مدیریت هزینه ها این معاونت جمع و فعالیت خود را در قالب مدیریت طرح و توسعه ادامه می دهد.

دکتر عباس زراعت بر توجه کارکنان به واحد نظارت و ارزیابی تاکید کرد و اظهار داشت: این واحد زیر نظر شورای مشاوران در حوزه ریاست دانشگاه تشکیل می شود و بر این اساس بایستی برنامه های دانشگاه طبق برنامه پیش رود.

وی پژوهش را لازمه توسعه علمی دانست و افزود: طبق برنامه پیش بینی شده بایستی هزینه های پژوهشی به 15 درصد ارتقاء یابد و اعضای هیات علمی و رؤسای دانشکده ها در این زمینه اقدام کنند.

رئیس دانشگاه کاشان در خصوص پردیس خواهران نیز گفت: با توجه به تحقق نیافتن پردیس خواهران  به عنوان یک دانشگاه در استان اصفهان، و با توجه  به سیاست های  وزارت علوم که بایستی دانشگاههای متفرقه زیر مجموعه دانشگاههای بالای 40 سال متمرکز شوند، این مجموعه زیر نظر این دانشگاه به فعالیت ادامه خواهد داد.

دکتر زراعت ارتباطات بین المللی را رمز توسعه علمی دانست و افزود: بر اساس تدوین برنامه جدید، کیفی کردن و تقویت دانشگاه در عرصه بین المللی از محورهای اساسی است.

در این نشست مسئولین قبلی گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمان خدمت خود ارائه و مسئولین جدید نیز برنامه های پیش روی خود را بیان نمودند.

در این مراسم از خدمات دکتر سعید سلطان محمدی در سمت معاونت طرح و توسعه، دکتر عبدالرسول حقیر ابراهیم آبادی در سمت ریاست پژوهشکده اسانس های طبیعی، دکتر فاطمه سادات طاهری در سمت رئیس پردیس خواهران و دکتر جواد صفایی قمی در سمت مدیر گروه  همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه قدردانی و به ترتیب دکتر حسین رفیعی پور، دکتر محسن قاسم پور و دکتر محمدرضا مزدیان فرد به عنوان رؤسای جدید این دانشکده ها معرفی شدند.  





 

 

نظر شما :