معاون اداری مالی دانشگاه کاشان: مدیریت هزینه در دانشگاه باید لحاظ شود

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۶ کد : ۳۲۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۵
معاون اداری مالی دانشگاه کاشان مدیریت هزینه ها را لازم دانست و گفت: برای حل مشکلات و پرداخت حقوق به موقع واضافه کار و معوقات کارمندان،صرفه جویی و مدیریت هزینه ها لازم است.
 

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان مدیریت هزینه ها را لازم دانست و گفت: برای حل مشکلات و پرداخت حقوق به موقع واضافه کار و معوقات کارمندان،  صرفه جویی و مدیریت هزینه ها لازم است.

دکتر سعید گلابی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان از پرداخت اضافه کار و حق مسئولیت های کارمندان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نامشخص بودن حق مسئولیت ها، یک فرآیند زمانی برای بازنگری حق مسئولیت ها و اضافه کار کارمندان لازم است تا بر اساس آن پرداخت ها انجام شود.

وی به صدور احکام کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و افزود:بر اساس این وضعیت اضافه کار کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه مشخص و به تدریج تعیین اعتبار و معوقات پرداخت خواهد شد.

معاون ادای مالی دانشگاه کاشان، با اشاره به وجود 400 کارمند در این دانشگاه اظهار داشت: تناسب بین اعضای هیات علمی و کارمند در دانشگاه بایستی لحاظ شود.

دکتر گلابی به 80 نیروی خدمات کارشناسی شاغل این دانشگاه اشاره کرد و افزود: با نظر هیات امنا مجوز تبدیل وضع 35 نفر از آنها گرفته شده که به زودی مشخص و قراردادهای بقیه افراد نیز یک به یک در دست بررسی است.

وی به کسری یک میلیارد تومانی دانشگاه در هر ماه اشاره کرد و گفت: آن چیزی که انجام می دهیم بر اساس ضرورت هاست و اگر مدیریت در کار نباشد، دانشگاه متضرر می شود.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه را خواستار شد و خاطر نشان کرد: اعضای هیات علمی و معاونت پژوهشی بایستی تلاش کند تا با ارائه طرح های پژوهشی درآمدزایی داشته باشند و درآمدهای اختصاصی دانشگاه را افزایش دهند.

دکتر گلابی به افزایش 20 درصدی افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: انجام مناقصه سلف کارکنان و دانشجویان و ساماندهی سلف از جمله اقدامات انجام شده این معاونت طی سه ماهه اخیر بوده است.

 

 

( ۱ )

نظر شما :