انتصاب دکتر محسن قاسم پور به عنوان رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۹ کد : ۳۲۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۲۷
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه کاشان، دکتر "محسن قاسم پور "عضو هیات علمی گروه الهیات دانشگاه کاشان به عنوان رئیس پردیس خواهران این دانشگاه منصوب شد.
 

 طی حکمی از سوی رئیس  دانشگاه کاشان، دکتر "محسن قاسم پور "عضو هیات علمی گروه الهیات دانشگاه کاشان به عنوان رئیس پردیس خواهران این دانشگاه منصوب شد.

رئیس دانشگاه کاشان، در این حکم افزوده است در اجرای ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 89/12/10، ونظر به مراتب تعهد، تخصص، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم برای مدت 2 سال به عنوان رئیس پردیس خواهران دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

 دکتر عباس زراعت تصریح کرده است: امید است با بهره گیری از تخصص به ویژه اعضای محترم هیات علمی گروه های آموزشی ذیربط و با برنامه ریزی مناسب در جهت تدوین و اجرای سیاست های آن دانشکده و ارتقاء آن و نیز اعتلای روزافزون امور دانشجویان در عرصه های آموزشی و پژوهشی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام های مفید و مؤثری بردارید و در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و قانون مندی کوشا باشید.

پیش از این خانم دکتر فاطمه سادات طاهری ریاست پردیس خواهران را بر عهده داشتند.

 

( ۲ )

نظر شما :