انتصاب دکتر حسینعلی رفیعی پور به عنوان رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۷ کد : ۳۲۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۱
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه کاشان، دکتر "حسینعلی رفیعی پور "عضو هیات علمی دانشکده علوم دانشگاه کاشان به عنوان رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی این دانشگاه منصوب شد.
 

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه کاشان، دکتر "حسینعلی رفیعی پور "عضو هیات علمی دانشکده علوم دانشگاه کاشان به عنوان رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی  این دانشگاه منصوب شد.

سرپرست دانشگاه کاشان، در این حکم افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه و در اجرای ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 89/12/10، به موجب این حکم جنابعالی برای مدت 2 سال به عنوان رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

 دکتر عباس زراعت تصریح کرده است: امید است با همکاری اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز و با برنامه ریزی و درایت لازم در اعتلای روزافزون آن پژوهشکده در عرصه های آموزشی و پژوهشی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام های مؤثری بردارید و در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و قانون مندی کوشا باشید.

 

( ۳ )

نظر شما :