شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه کاشان

۰۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۵ کد : ۳۲۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۵
مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده دوره های دکترا و کارشناسی ارشداین دانشگاه خبر داد.
 

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده دوره های دکترا و کارشناسی ارشداین دانشگاه خبر داد.

 دکتر علی نجفی ایوکی اظهار داشت: در دوره دکترای سال تحصیلی 94-93 این دانشگاه 197 نفر به جزء دانشجویان استعدادهای درخشان پذیرفته شده اند.

وی مجموع دانشجویان دکترای مشغول به تحصیل این دانشگاه را 406 نفر برشمرد و افزود: با پذیرش دانشجویان جدید، تعداد دانشجویان دکترای این دانشگاه به 603 نفر افزایش می یابد.

وی زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکترا را از سوم تا پنجم شهریوماه ذکر کرد و گفت: دانشجویان می توانند به ترتیب حروف الفبا از صبح ساعت 8 صبح تا شش بعداز ظهر برای ثبت نام مراجعه کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان، همچنین به پذیرفته شدن یک هزار و 56 دانشجو در دوره کارشناسی ارشداین دانشگاه اشاره کرد و افزود: ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد نیز از ششم تا هشتم به صورت اینترنتی و از نهم تا دوازدهم شهریورماه به صورت حضوری به ترتیب حروف الفبا انجام می پذیرد.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد: با ثبت نام پذیرفته شدگان جدید، تعداد دانشجویان دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه به دو هزار و 567 دانشجو می رسد.

وی خاطر نشان کرد : برای سال تحصیلی 94-93 این دانشگاه نیز یک هزار و 365 دانشجو در مقطع کارشناسی اعلام ظرفیت شده که ثبت نام پذیرفته شدگان طبق اعلام سازمان سنجش، از 25 تا 28 شهریورماه جاری به صورت اینترنتی و از 29 شهریور تا اول مهرماه به ترتیب حروف الفبا به صورت حضوری انجام می پذیرد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل مقطع کارشناسی این دانشگاه را چهار هزار و 370 نفر ذکر کرد و افزود: با ثبت نام کل پذیرفته شدگان تعداد دانشجویان کارشناسی این دانشگاه به پنج هزار و 735 نفر افزایش می یابد.

در حال حاضر نزدیک به هفت هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

نظر شما :