سرپرست دانشگاه کاشان: اخلاق مداری مهترین شاخصه خبرنگاران است

۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۲۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۹۳
سرپرست دانشگاه کاشان گفت: اخلاق مداری مهمترین اصول فعالیت رسانه ای است که خبرنگاران باید در این زمینه پیشرو و الگو باشند.
 

 سرپرست دانشگاه کاشان گفت: اخلاق مداری مهمترین اصول فعالیت رسانه ای است که خبرنگاران باید در این زمینه پیشرو و الگو باشند.

دکتر عباس زراعت در جمع اصحاب رسانه کاشان اظهار داشت: اگر در جامعه ای خبرنگار آزاد و به درستی مطالب را بیان کنند آن جامعه موفق است.

وی صداقت و صحت اطلاع رسانی را بسیار مهم و با ارزش لازم دانست و افزود: خبرنگاران نه تنها نباید توبیخ شوند بلکه مورد تشویق قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگار وظیفه مهمی در اطلاع‌رسانی، نشر درست و شفاف اخبار و وقایع به عموم مردم و افکار عمومی جامعه  بر عهده دارد.

سرپرست دانشگاه کاشان، رسانه را به عنوان رکن چهارم یاد کرد و افزود: خبرنگاران بهترین ناظر و نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری در توسعه و پیشرفت هر منطقه ای دارند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این نشست حرفه خبرنگاری و اطلاع رسانی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: خبرنگاران بایستی صداقت را سرلوحه امور خود دانسته و آن چیزی که اتفاق می افتد به درستی بیان کنند وبه گونه ای عمل کنند تا مسئولان به آنها اعتماد کنند.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: درشرایط امروز دنیا یک خبرنگار می تواند با اطلاع رسانی جامع، دقیق و شفاف برای حل مشکلات جامعه درهمه مسائل نقش اول را ایفا کند رسانه ها و خبرنگاران می توانند با فرهنگ سازی درجامعه افکارعمومی را به طور صحیح جهت دهی کنند.

در این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال کاشان تجلیل شد.

 

نظر شما :