برگزاری نخستین نشست تخصصی با محوریت جذب سرمایه گذاری و چالش ها در دانشگاه کاشان

۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۲۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۹
سرپرست دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین نشست تخصصی«چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری کاشان بزرگ» فردا در این دانشگاه خبر داد.
 

 سرپرست دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین  نشست تخصصی«چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری کاشان بزرگ» فردا در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت در جمع خبرنگاران تعامل با صنعت را لازمه تولید علم و توسعه اقتصادی دانست و  اظهار داشت: در این نشست قرار است با حضور صاحبان صنایع ، مسئولان و پژوهشگران چالش های سرمایه گذاری و راهکارهای آن ارائه شود.

وی سهم اساتید و صاحب نظران دانشگاهی را در تصمیم سازی و سیاستگذاری شهرستان با اهیمت دانست و تأکید کرد: این نشست، فرصت باارزشی است تا چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کاشان بزرگ مورد بررسی قرار گرفته و نتایج کاربردی این نشست در بسیاری از بخش‌ها  افق پیشروی توسعه متوازن منطقه نمایان گردد.

سرپرست دانشگاه کاشان افزود: بایستی سعی شود تا با ایجاد شرکت های دانش بنیان و با جذب سرمایه گذاران  ارتباط مراکز علمی با صنعت توسعه یابد تا بتوانیم با ارائه کارهای تحقیقاتی و علمی در راستای رفع نیازهای جامعه همت گماریم.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: نشست های تخصصی به منظور هم افزایی و تبادل تجربه و بهره برداری از نتایج کمیسیونها در دانشگاه کاشان برگزار می گردد تا نتایج مباحث گروههای تخصصی در این نشست ارائه شده و فرصت بیشتری برای تضارب آراء  فراهم نماید.

 

 

نظر شما :