رئیس کمیته خیرین وزارت علوم: دانشگاه کاشان در جذب خیرین در کشور الگوست

۲۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۲۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۵
رئیس کمیته خیرین وزارت علوم: دانشگاه کاشان در جذب خیرین در کشور الگوست
 

معاون اداری مالی و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان در جذب و مشارکت خیرین در اجرای پروژه های آموزش عالی پیشرو و الگوست.

دکتر محمد حسین امید در جمع خیرین دانشگاه کاشان افزود: این نگاه خیرخواهانه خیرین به علم، منشاء رشد و پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها می شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر 50 پروژه توسط خیرین با زیربنای 150 هزار متر مربع در دست احداث است.

وی، با اشاره به اینکه این پروژه ها در مقایسه با پروژه های دولتی قابل مقایسه نیست اظهار داشت: تعهدات خیرین برای ساخت این پروژه ها به ارزش 170 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگری های وزارت علوم، مجلس و دولت تسهیلات خوبی برای خیرین برای اتمام پروژه های نیمه تمام انجام شده است که هزینه ها و کارمزد این تسهیلات، توسط دولت پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه طرح های خیرین مورد حمایت دولت و بخشی از آن توسط دولت تامین می شود.

وی تصریح کرد: امسال برای پروژه های آموزشی 20 میلیارد تومان و پژوهشی 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع ابراز امیدواری کرد: طی توافقی که در کمیسیون تحقیقات مجلس و وزارت راهبردی داشتیم قرار است در سال آینده این مقدار با رشد 500 درصدی به یکصد میلیارد تومان برسد و تعهدات 50 درصدی دولت محقق شود.

دکتر امید اهمیت نیت خیرین در پروژه ها را مورد تاکید کرد و افزود: نیت خیرین و واقفین  در طرح ها بایستی لحاظ شود و طرح ها بر اساس نظر خیرین تکمیل شود.

 در این مراسم مدیر عامل ستاد خیرین  دانشگاه کاشان نیز به 35 هزار متر مربع فضای آموزشی در دست اقدام توسط خیرین در این دانشگاه اشاره کرد و خواستار حمایت وزارت علوم از طرح های نیمه تمام و اختصاص 50 درصد اعتبارات برای تکمیل طرح ها شد.

خیرین ارجمند دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های  پروژه های عمرانی  در دست اقدام  این دانشگاه ارائه و نقطه نظراتشان را در خصوص این طرح ها بیان نمودند.

 


نظر شما :