شروع ثبت نام دوره های آموزشی و مهارتی مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان

۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۲۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۵۵
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان، از شروع ثبت نام دوره های آموزشی و مهارتی تابستان 93 در این مرکز خبر داد.
 

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان، از شروع ثبت نام دوره های آموزشی و مهارتی تابستان 93 در این مرکز خبر داد.

دکتر محمد عقیقی، تعداد رشته های ارائه شده در این دوره را 24 رشته بیان کرد و اظهار داشت: در این دوره، 12 رشته عمومی و 12 رشته تخصصی ارائه می شود.

وی ، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و تحلیل بازار، حسابداری کاربردی، سیم کشی و برق ساختمان، جوشکاری، دوربین مداربسته، سخت افزار کامپیوتر و اسمبل کردن، ای سی دی ال درجه 1و2 (فشرده)، ورد پیشرفته، فتوشاپ، نرم افزار تایپ ریاضی، آمار، فیزیک و ... ، پرورش گل و گیاه (تئوری و عملی) را از رشته های عمومی ارائه شده این مرکز ذکر کرد.

به گفته وی،در این مرکز همچنین دوره های تخصصصی اتوکد مقدماتی، soild works(مقدماتی)، رباتیک، میکروکنترلر "AVR" ، طراحی وب سایت نرم افزار MATLAB، و دیگر رشته ها برگزار می شود.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با بیان اینکه شرکت در این دوره ها آزاد است افزود: شرکت دانشجویان و دانش‌آموختگان سایر دانشگاه‌ها در این دوره‌ها بلامانع است.

دکتر عقیقی شروع ثبت نام در این دوره ها را 16 مرداد ماه ذکر کرد و افزود: شروع این دوره ها نیز 18 مردادماه می باشد و در پایان دوره‌ها، گواهی دوره از طرف مرکز کارآفرینی دانشگاه اعطاء می‌شود.

. مراجعه نمایید  http://karafarini.kashanu.ac.ir   برای کسب اطلاعات بیشتر (چگونگی روند ثبت‌نام، سرفصل دوره‌ها و ... ) به آدرس وب‌سایت مرکز 


( ۲۲ )

نظر شما :