انتخابات رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۲ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۱۰ کد : ۳۱۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۸۱
انتخابات پیشنهاد تعیین رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان با حضور اعضای هیات علمی این دانشکده برگزار شد.
 

انتخابات پیشنهاد تعیین رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان با حضور اعضای هیات علمی این دانشکده برگزار شد.

آقایان دکتر سعید امینی، دکتر علی اکبر عباسیان آرانی و دکتر علی قربانپور آرانی سه کاندید انتخابی این دانشکده بودند که برنامه های خود را برای ریاست این دانشکده بیان کردند.

این انتخابات که با حضور 18 عضو هیات علمی این دانشکده برگزار شد پس از جمع آوری آراء به ترتیب آقایان دکتر علی قربانپور و دکتر امینی به عنوان دو نامزد انتخابی رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان تعیین شدند.

رئیس دانشگاه پس از بررسی، یکی از این منتخبین را به عنوان ریاست این دانشکده معرفی خواهند کرد.

دانشکده ی مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان از سال 1373 با ایجاد رشته کارشناسی حرارت و سیالات هم زمان با تاسیس دانشگاه کاشان فعالیت خود را آغاز نموده و از سال 1373 تا کنون 5639 نفر در مقطع کارشناسی و 1480 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 1 نفر در مقطع دکتری از دانشکده ی مکانیک فارغ التحصیل شده اند.

دانشکده مهندسی مکانیک دارای 19 عضو هیئت علمی بوده که از این تعداد1 نفر دارای مرتبه علمی استادی، 9 نفر دانشیاری، 9 نفر استادیاری و دایر بودن 8 رشته گرایش در سه مقطع با 389 نفر در مقطع کارشناسی، 156 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 65 نفر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل می باشند و در مجموع تعداد کارمندان این دانشکده 5 نفر می‌باشد و 5 نفر کارشناس آموزشی مشغول به فعالیت هستند.

 این دانشکده در مقاطع ارشد و دکتری در 3 رشته طراحی کاربردی، تبدیل انرژی و ساخت و تولید فعالیت دارد.

 

 

( ۶ )

نظر شما :