مراسم تودیع معارفه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه کاشان

۲۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۱۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۴
مراسم تودیع و معارفه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه کاشان با حضور سرپرست، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه کاشان با حضور سرپرست، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم رسیدن به وضعیت مطلوب را از جمله اهداف مدیریت این دانشگاه ذکر کرد و گفت: عملکرد و برنامه های دانشگاه نشان می دهد که وضعیت کنونی دانشگاه مطلوب نیست.

دکتر عباس زراعت با بیان اینکه متاسفانه علیرغم تلاشی که شده تدوین برنامه عملیاتی دانشگاه مورد بی مهری قرار گرفته و به آن توجه نشده اظهار داشت: این برنامه در جلسه کمیسیون دائمی مصوب خواهد شد و کلیه امور دانشگاه باید طبق برنامه پیش برود.

وی نیروی انسانی را مهمترین عامل در ارتقاء توسعه علمی دانشگاه بیان کرد و افزود: افزایش نیروهای غیرحرفه ای، تبعاتی را برای سازمان بوجود می آورد و بکارگیری نیروها باید طبق برنامه و متناسب با شاخصه های اعضای هیات علمی تعریف شده باشد.

دکتر زراعت مهمترین رسالت دانشگاه را تولید علم و پژوهش ذکر کرد و اظهار داشت: با این افزایش تعداد کارکنان، اعتباری که باید خرج پژوهش شود، صرف حقوق مزایای کارکنان دانشگاه می شود.

سرپرست دانشگاه کاشان اصلاح ساختار اداری ، و سازمان حرفه ای را از مجموعه کارکنان دانشگاه خواستار شد و خاطر نشان کرد: باید برنامه ها بر طبق چارچوب و متناسب با سیاست های دولت تدبیر و امید پیاده شود و فعالیت ها کیفی سازی شود.

دکتر زراعت، رعایت اخلاق حرفه ای، التزام به عدالت و صداقت، پرهیز از نگاه یکجانبه نگر و همگامی با سیاست های دانشگاه را از جمله ملاک ها و شاخص های کارکنان ذکر کرد و افزود: اگر همه منسجم و یکدل شویم می توانیم این مجموعه را به پیش ببریم.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان نیز در این نشست، مجموعه منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه را از مجموعه های سنگین و مهم دانشگاه بیان داشت و افزود:علاوه بر وظایف و اختیارات مدیریت منابع انسانی، بخش پشتیبانی این مجموعه نیز واحد های تدارکات، خدمات، نقلیه و مخابرات را در زیر مجموعه دارد که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند.

دکتر سعید گلابی با قدردانی از غلامرضا صفری و سید هادی رضوی مدیران  قبلی پشتیبانی و منابع انسانی و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید افزود: امید است که با تلفیق دو منابع انسانی و پشتیبانی به یک مدیریت و با توجه به پتانسیل های بالقوه مدیر جدید این حوزه با تغیر در فرآیند و تجدید اصلاح ساختارها و همکاری تمامی کارکنان شاهد توسعه و تحقق اهداف سند چشم انداز 1404 دانشگاه را شاهد باشیم.

محمد عصاری مدیر جدید منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه کاشان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مسئولیت ها، امانتی است که باید به خوبی آنرا انجام داد افزود: مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیستونی است که اگر محکم نباشد دیگر بخش ها نمی توانند به درستی کارکنند.

وی با بیان اینکه حوزه اداری و پشتیبانی انجام امور خدماتی است افزود: وظیفه داریم که با رعایت تکریم ارباب رجوع کارها را در این حوزه به خوبی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه منابع انسانی نیز سرمایه دانشگاه و مجموعه دارائی هایی است که ارزشمند و پایان ناپذیر است و می تواند به عنوان اساسی ترین منابع باشد.

وی به توسعه و بالندگی منابع انسانی تاکید کرد و افزود: باید از این دارائی به خوبی  مراقبت و بهتر به کار گرفته شود.

 سید هادی رضوی مدیر قبلی منابع انسانی دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های دوره خدمت خود بیان کرد و افزود: اجرای آئین نامه های استخدامی، الکترونیکی کردن فرم های ارزیابی کارکنان، حذف گردش کاغذی حضور و غیاب کارکنان، تدوین آئین نامه نظام پیشنهادات و ارائه آموزش های ضمن خدمت کارکنان از جمله فعالیت های  این دوره بوده است.

وی به تبدیل وضع 45 نفر از کارکنان به قرارداد معین اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت 40 کارمند بازنشسته، 28 نفر از کارمندان نیز استخدام پیمانی و شش نفر از ایثارگران نیز استخدام رسمی شدند.

در این مراسم با اهداء هدایایی از آقایان غلامرضا صفری مدیر قبلی پشتیبانی  و سید هادی رضوی مدیر منابع انسانی دانشگاه قدردانی و طی حکمی محمد عصاری به مدت دو سال به عنوان مدیر پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه کاشان معرفی گردید.

 

   

 

نظر شما :