مراسم تودیع و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۱۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۴
مراسم تودیع و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر قضاوی مدیر  دانشجویی قبلی، به بیش از هفت هزار دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشجویان فرزندان معنوی ما هستند که خدمت صادقانه برای این قشر را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم.

دکتر عباس زراعت به ویژگی های مقام معظم رهبری برای دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: طبق بیانات ایشان، دانشگاه باید محیط شاداب، نوگرا و نوآور و با صفا و با خلوص باشد.

وی اظهار داشت: کارکنان دانشگاه باید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، دانشگاه اسلامی، علمی،  تربیتی، اخلاقی و دینی، آموزشی و پژوهشی و فضای فکری برای دانشجویان فراهم سازند.

وی با اشاره به بیانات معظم له که برای دانشگاه اسلامی داشتن ایمان، انگیزه و شور مقدس در دانشگاه لازم است  افزود: دانشجوی اسلامی در محیط دانشگاه باید صبور و قانع باشد و جرأت انتقاد و حرف زدن را داشته باشد و عقل بر احساس او غلبه داشته و بر وقت شناسی و وجدان کاری اهمیت دهد.

سرپرست دانشگاه کاشان داشتن سازمان حرفه ای در محیط دانشگاه را از مولفه های این دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: دانشگاه باید سازمان حرفه ای نه سازمان سیاسی باشد و در چارچوب برنامه خودش حرکت کند.

وی با بیان اینکه سازمان حرفه ای داشتن، مستلزم اخلاق حرفه ای است خاطر نشان کرد: برای تمامی مجموعه های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی بایستی ضوابط اخلاق حرفه ای مد نظر قرار گیرد.

دکتر زراعت ابراز امیدواری کرد: تا مدیرجدید این حوزه بتواند با مدیریت صحیح، دانشگاه را در رسیدن به اهداف متعالی خود بهره مند سازند.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان نیز در این نشست فعالیت در حوزه دانشجویی را بسیار گسترده بیان کرد و افزود: بایستی سعی شود تا با برنامه ریزی صحیح در راستای رفع نیازها و مشکلات  دانشجویان همت گماشت.

دکتر شیخ زاده با قدردانی از زحمات مدیر قبلی دانشجویی، ابراز امیدواری کرد: تا مدیر جدید این حوزه ادامه دهنده مدیر قبلی باشد و با برنامه ریزی بهتر و نگاه خاص، شرایط بهتری را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم سازند.

جواد نخی مدیر جدید دانشجویی دانشگاه کاشان نیز در این نشست از تلاش های مدیر قبلی حوزه دانشجویی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: حوزه دانشجویی حوزه ای است که حد و مرز ندارد و به مانند جبهه است که برای موفقیت و پیروزی، همراهی و هماهنگی تمامی حوزه ها نیاز است.

وی  خاطر نشان کرد: دانشگاه بایستی حول محورهای، در چارچوب برنامه ها ، اصلاح بیش از پیش ساختارها و فرآیندها و درآمدزایی حرکت کند.

دکتر قضاوی مدیر قبلی دانشجویی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش همه کارکنان این حوزه گفت: در مدت فعالیت دو ساله خود در این حوزه، حداکثر بودن کار و حداقل صرفه جویی و حدکثر درآمدزایی و کاهش هزینه ها را مد نظر داشتم.

وی راه اندازی سیستم اتوماسیون ثبت نام دانشجویان خوابگاهی و راه اندازی سلف تاک و ارائه تنوع غذایی در سلف دانشجویان را از جمله برنامه های خود در این مدت بیان کرد.

در این مراسم با ا هداء هدایایی از تلاش های دکتر قضاوی مدیر قبلی دانشجویی قدردانی و طی حکمی جواد نخی به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

 

( ۱ )

نظر شما :