فرماندار کاشان: دانشگاه کاشان فرصتی مناسب برای رفع معضلات و پیشرفت شهر است

۳۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۵ کد : ۳۱۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: دانشگاه کاشان با دارا بودن پتانسیل های بالقوه در تمامی زمینه ها، فرصتی ذی قیمت برای توسعه و آبادانی و رفع معضلات این شهرستان است.
 

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: دانشگاه کاشان با دارا بودن پتانسیل های بالقوه در تمامی زمینه ها، فرصتی ذی قیمت برای توسعه و آبادانی و رفع معضلات این شهرستان است.

مهندس ابوالفضل صدرائیه در جمع تعدادی از روسای دانشکده ها و اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان، توسعه علمی و آموزشی این دانشگاه را حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: از این فرصت ها بایستی به نحو احسن استفاده شود و هر چه در بحث های سیاسی وارد شویم از توسعه علمی عقب خواهیم افتاد.

وی  به حضور خیرین در دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: حضور این افراد نیکوکار که توسعه علمی را گره گشای مشکلات می دانند، بسیار درخور توجه و تحسین است و بایستی از تجربیات این افراد به درستی استفاده شود.

فرماندار ویژه کاشان ابراز امیدواری کرد: با این ویژگی ها و پتانسیل های بالقوه ای که در شهر داریم و با فرصت های به وجود آمده دولت تدبیرو امید، بتوانیم  به نحو احسن در راستای آن چیزی که شان مردم کاشان است همت گماریم.

مهندس صدرائیه همت و همیاری خیرین و مردم را در اداره امور اجرایی لازم دانست و افزود: خیرین سرمایه های معنوی کشور هستند و تداوم این جلسات در دانشگاه و کمک و حمایت و استفاده از تجربیاتشان، منشاء عظیمی برای رفع مشکلات و نقاط قوتی برای اداره امور بهتر و هرچه بیشتر شهر است.  

سرپرست دانشگاه کاشان نیز در این نشست هدف از این نشست را تبادل فکر و اندیشه برای همکاریهای علمی این دانشگاه با دانشگاه های دیگر کشورها دانست و افزود: یکی از سیاست های دانشگاه، تقویت ارتباطات بین المللی و خارج شدن از درون گرایی  است.

دکتر عباس زراعت یکی از ویژگی های دانشگاه را جذب کمک های مردمی بیان کرد و افزود: در این دانشگاه بیش از 36 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حال ساخت دارد که از این مقدار 20 هزار متر مربوط به خیرین است.

وی اظهار داشت: خیرین علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی، امور پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه را نیز حمایت می کنند از جمله ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی، بنیاد کتاب مطهر و صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا (س) نمونه ای از فعالیت های خیرین در این دانشگاه ست.

دکتر زراعت به ایجاد کمیته روابط بین الملل در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این کمیته با هدف برقراری ارتباط علمی با دیگر دانشگاه ها ایجاد شده است.

سرپرست دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت هرچه بیشتر خیرین بتوان شاهد  توسعه روز افزون این دانشگاه در تمامی زمینه ها باشیم.

 

 

 

 

نظر شما :