حجت الاسلام والمسلمین محمدیان: نشاط فرهنگی را با مدیریت جهادی در دانشگاهها رونق بخشیم

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۷ کد : ۳۱۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۲
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشورگفت: مدیریت جهادی در دانشگاه ها لازمه ارتقاء فرهنگ است.
 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشورگفت: نشاط فرهنگی را با مدیریت جهادی در دانشگاه ها رونق بخشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: با توجه به شعار امسال، فعالیت در دانشگاهها بایستی با مدیریت بیشتری صورت پذیرد.

 وی مدیریت جهادی و توجه به مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها لازم دانست و افزود: انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی باید با همدلی، از هر تفکر و سلیقه ای در چارچوب جامع نظام فرهنگی، بحث فرهنگ را در قالب مدیریت جهادی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در دانشگاه به درستی استفاده شود و با برنامه‌ریزی صحیح و برپایی اردوهای تابستانی، زمینه‌ای را برای رونق فرهنگی در بین دانشجویان فراهم سازیم.

 وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها اشاره کرد و افزود: کرسی های آزاد اندیشی نیز امسال پر رونق تر از سال های قبل برگزار می شود.

 این مقام مسؤول یاد آورشد: پیش بینی ما این است که امسال مسائل فرهنگی دانشگاه ها زمینه را برای نشاط فرهنگی دانشگاه ها فراهم خواهد کرد.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از پیش‌بینی ثبت‌نام ۳۰ هزار نفر در مراسم ضیافت اندیشه امسال در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

 حجت‌الاسلام محمدیان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که امسال حداقل 10 هزار استاد و 20 هزار دانشجو در مراسم ضیافت اندیشه شرکت کنند.

 

نظر شما :