مرحله اول آزمون حفظ خطابه غدیر در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۵ کد : ۳۱۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۲
همزمان با میلاد سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیر با شرکت حدود 60 نفر از دانشجویان برگزارشد.
 

همزمان با میلاد سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیر با شرکت حدود 60 نفر از دانشجویان برگزارشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیرکه از دو کتاب سروش آفتاب وشرح اعتقادات خطبه غدیر نوشته سید حسین حسینی می باشد در چهار مرحله برگزارمی شود که در هرمرحله از بخشی از کتاب آزمون گرفته می شود .

 حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان هدیه ویژه مرحله نهایی برای کسانی که نمره آنها بین 19 تا 20 باشد را برات کربلا ذکر کرد و افزود:  افرادی که نمره آنها بین 18 تا 19 باشد نیز به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

لازم بذکر است هر مرحله جوایز مخصوص به خود را دارد که عبارت است از: نفراول هر مرحله 40هزارتومان ، نفر دوم هر مرحله 30 هزار تومان و نفر سوم هرمرحله 20 هزار تومان .

مسابقه کتابخوانی حفظ خطبه غدیر وشرح اعتقادات در خطبه درچهار مرحله برگزار می شود که عبارت است از:

مرحله اول : صفحات 9 تا 63 / تاریخ آزمون 11 خرداد ازکتاب سوش آفتاب به صورت کتبی

مرحله دوم : صفحات 64 تا 112 سروش آفتاب و17 تا 152 اعتقادات /تاریخ آزمون 12مرداد به صورت مجازی

مرحله سوم : صفحات 114 تا آخر کتاب و 153 تا آخر کتاب اعتقادات /تاریخ آزمون 22 مهر به صورت کتبی

مرحله نهایی : کل کتاب سروش آفتاب و کل کتاب اعتقادات / تاریخ آزمون 4 آبان به صورت شفاهی – کتبی

شرکت کنندگان می توانند برای اطلاعات بیشتر دررابطه با آزمون و اسامی برگزیدگان مرحله اول به سایت Ghadir.kashanuni.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما :