دریافت لوح سپاس و جایزه ویژه برای کتاب سرپرست دانشگاه کاشان در حوزه دین

۰۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۲ کد : ۳۱۳۹ اخبار دانشگاه جوایز
تعداد بازدید:۸۳۴
کتاب "ترجمه و شرح کنزالعرفان فی فقه القرآن" اثر پروفسور عباس زراعت سرپرست و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان ، در همایش خادمان فرهنگ مکتوب استان اصفهان در حوزه دین، لوح سپاس از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جایزه ویژه از استاندار اصفهان دریافت کرد.
 

کتاب "ترجمه و شرح کنزالعرفان فی فقه القرآن" اثر ترجمه پروفسور عباس زراعت سرپرست و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در حوزه دین، در همایش خادمان فرهنگ مکتوب استان اصفهان، لوح سپاس از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جایزه ویژه از استاندار اصفهان دریافت کرد.

دکتر زراعت موضوع این کتاب را مباحث حقوقی و کیفری آیات قرآن ذکر کرد و افزود: در این کتاب آیاتی که در قرآن در مورد بحث های حقوقی و قانونی است، تفسیر و شرح داده شده است.

وی با بیان اینکه مولف کتاب فاضل ابن مقداد یکی از مفسران به نام شیعه است اظهار داشت: با توجه به اینکه کتاب شرحی به زبان فارسی نداشت، ترجمه این کتاب در 2 جلد (جلد اول در سال 1390 و جلد دوم در سال 92 در حدود 550 صفحه)  توسط انتشارات اندیشه های حقوقی به چاپ رسید.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: این کتاب درسی در دوره های دکترا و کارشناسی ارشد رشته های حقوق و فلسفه تدریس می شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در لوح سپاس این کتاب خطاب به دکتر عباس زراعت افزوده است: بی تردید توفیق هر علمی در گرو دانش مهارت و تلاش نیروهای متخصص آن است.

حجت الاسلام قطبی تصریح کرده است: خدمات بی دریغ شما در اعتلای  تولیدات علمی استان نشان از تعهد به اهداف و ایثار در خدمت است.

دکتر عباس زراعت تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب را تالیف کرده که بخشی از آن در حوزه فقه و اصول و دین و بخشی دیگر در حوزه حقوق جزا و آئین دادرسی و کیفری است که عمده آنها در دوره های تحصیلات تکمیلی رشته حقوق و فقه تدریس می شود.

 

نظر شما :