شروع ثبت نام اعتکاف دانشجویی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۲ کد : ۳۱۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۸
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام اعتکاف دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.
 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام اعتکاف دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان؛ اعتکاف را فرصتی مناسب برای پرورش روح ذکر کرد و افزود: اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است.

 وی اظهار داشت: اعتکاف شرایطی را فراهم می کند تا انسانها با توشه معنوی و اعتقادی راسخ و ایمان و امیدی بیشتر، به زندگی خود ادامه داده، خود را برای صحنه‏ های خطر و جهاد در راه خدا آماده سازند ، همیشه با یاد خدا تلاش کنند، از نافرمانی او بپرهیزند و به سوی سعادت دنیا و آخرت گام بردارند. 

 وی زمان ثبت نام در مراسم اعتکاف این دانشگاه را از هشتم تا شانزدهم ماه جاری ذکر کرد و افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش، اولویت پذیرش با افرادیست که زودتر ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام خادمیان با بیان اینکه، ثبت نام فقط مختص دانشجویان و دین پژوهان دانشگاه کاشان می باشد خاطر نشان کرد: دانشجویان پس از قطعی شدن ثبت نام می توانند از تاریخ 20 اردیبهشت ماه، با ارائه کارت دانشجوئی به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واقع در خانه فرهنگ و پرداخت هزینه ثبت نام برای هر نفر به مبلغ 5000 تومان، اقدام به دریافت کارت ورودی خود نمایند.

 این مراسم معنوی همزمان با سراسر کشور از 23 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در مسجد دانشگاه همراه با برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

نظر شما :