حضور رئیس، معاونان و مشاوران رئیس دانشگاه در دفتر آیت‌ا... نمازی، امام جمعه کاشان

۲۴ شهریور ۱۳۸۶ | ۱۴:۰۳ کد : ۳۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۲

روز چهارشنبه 21/6/86 در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و به انگیزه شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه، رئیس، معاونان و مشاوران رئیس دانشگاه با حضور در دفتر آیت‌ا... نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مورد مباحث مختلف دانشگاهی به بحث و گفتگو نشستند. در این دیدار دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با تأکید بر شاخص‌های مختلف فرهنگی و نقش اساتید در زمینه تربیتی و نیز نقش‌آفرینی کارمندان ایثارگر و تأثیرگذاری کارکنان زن دانشگاه و لزوم تکریم دانشجو و ارباب رجوع مطالبی را برشمردند.

دکتر گلابی معاون اداری و مالی، دکتر شیخ‌زاده معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر غلامی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه، در سخنان جداگانه‌ای دیدگاه‌های خود را در زمینه‌های فرهنگی و تعامل حوزه و دانشگاه یادآور شدند و دکتر رسول‌نیا معاون آموزشی پیشنهاد تأسیس پژوهشکده علوم قرآن و دکتر منعم‌زاده به پشتیبانی تحقیقاتی دانشگاه در زمینه‌های مختلف اشاره نمودند.

آیت‌ا... نمازی با استقبال از برقری ارتباط دانشگاه، توصیه‌ها و رهنمودهای خود را بیان داشتند. در پایان نشست، از امام جمعه جهت حضور در جمع کارکنان و دانشجویان دعوت به عمل آمد که این دعوت مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 


نظر شما :