121 اصل مقاله در همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان ارائه می شود

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۶ کد : ۳۱۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۴
دبیر همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان، از ارائه 121 اصل مقاله در این همایش خبر داد.

دبیر همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان، از ارائه 121 اصل مقاله  در این همایش خبر داد.

دکتر محسن نیازی افزود: با تصویب هیات داوران 155چکیده مقاله و 121 مقاله نیز جهت چاپ و ارائه به صورت سخنرانی و پوستر در همایش پذیرفته شد.
وی  هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی و ایجاد باور در مورد نقش و تأثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی، شناسایی و بررسی جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در علوم انسانی و اجتماعی، شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور به طور عام و مدیریتی دانشگاه به طور خاص و شناسایی ضرورت پدافند غیرعامل در ساختار علمی و پژوهشی سازمان ها و نهادهای اجتماعی ذکر کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان و دبیر این همایش خاطر نشان کرد:  طرح نیازسنجی ضرورت های پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و آموزشی کشور ، شناسایی و طرح اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی پدافند غیرعامل در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و  نگاه کارشناسی، علمی و عملیاتی به پدافندغیرعامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران از دیگر اهداف این همایش است.

همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی 29 اردیبهشت ماه 1393 با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

 

( ۱ )

نظر شما :