تودیع معارفه معاون دانشجویی و رئیس پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۸ کد : ۳۱۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۶
مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی و رئیس پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان طی مراسمی برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی و رئیس پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان طی مراسمی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان، با قدردانی از  فعالیت های معاون قبلی دانشجویی، این حوزه را بسیار حساس  دانست و گفت: بایستی معاون دانشجویی جدید سعی کند تا فضای مطلوب و مناسبی را برای دانشجویان فراهم کند.

دکتر عباس زراعت  اظهار داشت: در مورد مسایل دانشجویی باید طبق تاکیدات رهبرفرزانه انقلاب مولفه هایی چون شاداب بودن، نوگرا و نو آور بودن، بالیدن به شخصیت ها، صفا و خلوص، حقیقت جویی، رفاه و تکریم، اولویت دادن به علم و پژوهش، حجاب و عفاف و ارزش های اخلاقی مورد توجه قرار گیرد.

وی رعایت عفاف و حجاب بر طبق هنجارها و قانون گرایی را در محیط دانشگاه خواستار شد و افزود: در جایی که دانشجو بخواهد هنجارها را بشکند با آن برخورد می شود.

وی اخلاق دانشجویی فرهنگی علمی و پژوهشی را سرآمد کار ها دانست و افزود: بایستی تمام برنامه ها بر مبنای اخلاق محوری پایه گذاری و برنامه ریزی شود.

معاون جدید دانشجویی دانشگاه کاشان نیز  در این نشست وظیفه مهم معاونت دانشجویی را فراهم کردن محیطی امن در دانشگاه ذکر کرد و افزود: بایستی با برنامه ریزی و برنامه های مختلف در حوزه های مختلف، بتوان محیطی امن و شاداب را برای دانشجو فراهم کرد.

دکتر قنبر علی شیخ زاده با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ابراز امیدواری کرد: تا با همکاری و تعامل و عزم ملی همکاران بتوان رفاه و خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه داد.

وی توجه به بهداشت روان و سلامت دانشجویان را از مرکز  مشاوره دانشجویی خواستار شد و افزود: دانشجویان مدیران آینده کشور هستند و هر چه تلا ش داریم که مدیران خوبی تربیت کنیم، سرمایه گذاری است که بی ثمر نخواهد بود.

معاون جدید دانشجویی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: مدیریت تربیت بدنی دانشگاه نیز بایستی ورزش های همگانی را در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان  ارتقاء بخشد.

در این نشست دکتر مهدی شبانی نوش آبادی معاون پیشین دانشگاه کاشان از تلاش تمامی همکاران در حوزه معاونت دانشجویی قدردانی کرد و برای معاونت جدید در مسئولین خطیر این معاونت آرزوی توفیق کرد.

رئیس جدید پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از زحمات دکتر زاهدی فرد رئیس پیشین این پژوهشکده، از رئیس دانشگاه خواست تا این پژوهشکده را در حد پژوهشکده و دانشکده ندانسته و این پژوهشکده محلی برای تبدیل علم به اقتصاد باشد.

دکتر مسعود صلواتی نیاسر به رشد تولید علم فناوری نانو در کشور اشاره کرد و افزود: ایران به لحاظ فناوری نانو در جهان اسلام رتبه 1  و در کل دنیا رتبه 8  را دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشمندان دیگر کشورها، نانو ایران را به عنوان الگو انتخاب کرده اند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان نخستین پژوهشکده است سعی شود تا از نخبگان جوان اعضای هیات علمی متخصص در این پژوهشکده استفاده شود.

دکتر زاهدی فر رئیس قبلی این پژوهشکده نیز با اشاره به اینکه از زمان تاسیس این  پژوهشکده 10 سال می گذرد افزود: پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان پژوهشکده شناخته شده است و در حال حاضر 115 دانشجو در این پژوهشکده مشغول به تحصیل هستند.

وی به دانش آموختگی 100 دانشجو از این پژوهشکده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 37 دانشجوی دکترا در این پژوهشکده مشغول به فعالیت هستند.

وی به برگزاری کنفرانس های علمی ملی و بین المللی در این پژوهشکده اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا رئیس جدید و با همکاری همکاران این پژوهشکده در سطح کشور و منطقه به رتبه نخست دست یابد.

در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان با اهداء هدایا از خدمات دکتر مهدی شبانی نوش آبادی معاون قبلی دانشجویی و دکتر مصطفی زاهدی فرد رئیس قبلی پژوهشکده نانو قدردانی و طی حکمی دکتر قنبر علی شیخ زاده به عنوان معاون جدید دانشجویی و دکتر مسعود صلواتی نیاسر به عنوان رئیس جدید پژوهشکده نانو معرفی شدند.

 در این مراسم از سوی دکتر کتابی رئیس قبلی دانشگاه کاشان نیز هدایایی به دکتر شبانی و دکتر زاهدی فرد اهدا شد.

 

 

نظر شما :