راه اندازی کتابخانه دیجیتال بنیاد کتاب مطهر دانشگاه کاشان

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۵:۵۹ کد : ۳۱۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۹
بخش دیجیتال کتابخانه بنیاد کتاب مطهر دانشگاه کاشان با حضور خیر ارجمند سید مرتضی هاشمیان و معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان راه اندازی گردید.
 

بخش دیجیتال کتابخانه بنیاد کتاب مطهر دانشگاه کاشان با حضور خیر ارجمند سید مرتضی هاشمیان و معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان راه اندازی گردید. 

سرپرست دانشگاه کاشان در این نشست،  حضور و مشارکت خیرین در توسعه فضاهای کالبدی و آموزشی این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و افزود: از آنجا که تحقیق و پژوهش نقش مهمی در توسعه علمی و پیشرفت و آبادانی کشور دارد، با همکاری ستاد توسعه این دانشگاه، خیرین در زمینه های پژوهشی و فرهنگی وارد عمل شده و دانشگاه را همیاری و حمایت می کنند.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: تاسیس بنیاد کتاب مطهر یکی از فعالیت های بسیار مثبتی است که خیر ارجمند سید مرتضی هاشمیان منابع موجود این کتابخانه را خریداری و در اختیار این بنیاد قرار داده است.

 وی هدف از تاسیس این بنیاد را، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده در پژوهشگران و دانشگاهیان و کمک به دانشجویان جهت تامین منابع علمی مورد نیاز ذکر کرد و افزود: کتابهای این کتابخانه رایگان و بصورت امانت در یک ترم در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم ها و ممنوعیت ها برای دستیابی به پایگاههای اطلاعاتی، بخش دیجیتال این کتابخانه نیز راه اندازی گردید که دانشجویان بتوانند رایگان و با سهولت بیشتر از منابع این کتابخانه  استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد: تا با راه اندازی بخش دیجیتال این کتابخانه و دسترسی آسان مراجعان به منابع توسعه علمی دانشجویان را در این دانشگاه شاهد باشیم.

 

نظر شما :