دکتر نیازی: توسعه کشور با کمک دانشمندان علوم انسانی تحقق می یابد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۰ کد : ۳۰۹۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۲۷
معاون پژوهشی و فناوری و دبیر همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان گفت: پیشرفت و توسعه کشور در دستان دانشمندان و محققان علوم انسانی است.
 

معاون پژوهشی و فناوری و دبیر همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان گفت: پیشرفت و توسعه کشور در دستان دانشمندان و محققان علوم انسانی است.

دکتر محسن نیازی در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی اظهار داشت: در این شرایط خاص خیل سرمایه های مادی و معنوی در اختیار صاحبان اندیشه علوم انسانی است.

وی حمایت مسئولان  در حوزه علوم انسانی را حایز اهمیت دانست و افزود: تحقیقات و کتاب های زیادی توسط محققان و پژوهشگران علوم انسانی منتشر می شود ولی مسئولان به آن توجه ندارند.

وی انتخاب راه جدید در حوزه علوم انسانی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به شرایط اجتماعی و نیروی انسانی در راستای امنیت پایدار، گسترش و حفظ سرمایه های ملی، اجتماعی و فرهنگی توجه به علوم انسانی در پدافند غیر عامل ضرورت دارد.

دکتر نیازی تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی با تلاش رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: پدافند غیر عامل بحث بسیار مهمی است که لازم است در بین دانشگاهیان فرهنگ سازی شود.

استاد جامعه شناسی دانشگاه کاشان اظهار داشت: نگرش نو و تعریف نو در رابطه با مفهوم پدافند غیر عامل ضروری است ومی تواند برای جامعه و مردم مفید باشد.

دکتر نیازی  با بیان اینکه جامعه در حال تحول است افزود:علم دنیا با روند شتابناکی در حال تغییر است و  اگر ما در در این حوزه موفق عمل نکنیم نخواهیم توانست پاسخگوی مشکلات باشیم.

 


نظر شما :