اعطای بیش از دو میلیارد ریال صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) تسهیلات به دانشجویان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۰۹۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۸۸
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان گفت: سال گذشته 2,196,052,500 ریال تسهیلات به 851 نفر دانشجو اعطا گردیده است.
اعطای بیش از دو میلیارد ریال صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) تسهیلات به دانشجویان
 

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س)  دانشگاه کاشان گفت: سال گذشته 2,196,052,500 ریال تسهیلات به 851 نفر دانشجو اعطا گردیده است.

محمد مؤتمن اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه، ازدواج، شرافتی و شاهد و ایثارگر به دانشجویان ارائه شده است.

وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و 783 میلیون و 977 هزار و 500 ریال وام قرض الحسنه به 749 دانشجو و 296 میلیون ریال نیز وام ازدواج به 50 نفر دانشجو پرداخت شد.

وی به پرداخت بیش از 73 میلیون ریال وام شرافتی به 40 دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین این صندوق 43 میلیون ریال وام شاهد و ایثارگر را به 12 دانشجو اعطاء کرده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س)  دانشگاه کاشان افزود: علاوه بر این میزان تسهیلات، این صندوق به دانشجویان وام خوابگاه و وام تغذیه نیز پرداخت کرده است.

مؤتمن خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست مکرر اساتید و کارکنان محترم دانشگاه در خصوص نحوه همیاری با صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س)، ضمن اندیشیدن تمهیدات لازم، امیدواریم روزی شاهد مشارکت حداکثری عزیزان و غنای کافی صندوق باشیم.

 

 

( ۳ )

نظر شما :