مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۰۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۷۳
مراسم روز بزرگداشت کار و کارگر با حضور رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کاشان طی مراسمی در دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

مراسم روز بزرگداشت کار و کارگر با حضور رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کاشان طی مراسمی در دانشگاه کاشان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک روز کار و کارگر و روز معلم، تقارن این ایام را با سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) مبارک و میمون دانست و افزود: موفقیت های این دانشگاه مرهون تلاش و زحمات شما افراد زحمت کش است.

پروفسور عباس زراعت با اشاره به اینکه اسلام برای مقام کار و کارگر ارزش و اعتبار بالایی قائل است اظهار داشت: جامعه ای که برای کار و کارگر ارزش و اعتبار قائل شود، جامعه ای توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه افرادی که در این دانشگاه مشمول قانون کار هستند بیش از دیگر افراد زحمت می کشند افزود: سعی می شود تا آنجایی که قانون به ما اجازه می دهد و فراتر از آن، مشکلات این قشر زحمت کش در دانشگاه را مرتفع سازیم.

رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی نیز در این نشست با تبریک روز کارگر ، تعداد کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان را 45 هزار کارگر ذکر کرد و گفت: 60 هزار نفر در این شهرستان مشمول قانون کار می باشند.

محمد باغبانی، جایگاه کارگر را در نظام اسلامی رفیع و شایسته دانست و افزود:  با توجه به سختی کار کارگران، اگر کارگر در حال انجام وظیفه فوت کند اجر شهید را دارد.

وی حرکت در مسیرالی الله و راه درست را به کارگران توصیه کرد و اظهار داشت: بر طبق آیه  تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی‏ وَ لا تَعاوَنُوا عَلَی الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ، تعاون و همراهی و دوستی کنید در کار خیر و و همراهی نکنید در کار زشت و پست.

در این مراسم از  طرف اداره رفاه دانشگاه کاشان از کارگران نمونه این دانشگاه محسن رعایایی،  اکبر محمدی، حسن صادقی علی آبادی، محمد باغچه مرقی، محمد سلمانی یزدلی، سعید خبازی نشلجی، داوود ساکنی، مسعود اسکندرپور، هادی شعبانی، غلامرضا باغچه مرقی، مرتضی مقربی زاده، مهر علی رزاقی، جواد عقدایی و خانم اسلامبولی با اهداء هدایایی تجلیل شد.

  

 

نظر شما :