ارسال 185 مقاله به همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۷ کد : ۳۰۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۷
دبیر برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان، از ارسال 185 چکیده و اصل مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش خبر داد.
 

دبیر برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان،  از ارسال 185 چکیده و اصل مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش خبر داد.

دکتر محسن نیازی با بیان اینکه این همایش با همکاری  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور و دانشگاه کاشان برگزار می شود اظهار داشت: نتایج داوری مقالات برای ارائه در همایش 15 اردیبهشت اعلام می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را  فرهنگ سازی و ایجاد باور در مورد نقش و تأثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی،  شناسایی و بررسی جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در علوم انسانی و اجتماعی، شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور به طور عام و مدیریتی دانشگاه به طور خاص ذکر کرد.

دکتر نیازی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد:  شناسایی ضرورت پدافندغیرعامل در ساختار علمی و پژوهشی سازمان ها و نهادهای اجتماعی، طرح نیازسنجی ضرورت های پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و آموزشی کشور، شناسایی و طرح اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی پدافند غیرعامل در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و  نگاه کارشناسی، علمی و عملیاتی به پدافندغیرعامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران از دیگر اهداف این همایش است.

همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی روز  دوشنبه 29 اردیبهشت در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

 

نظر شما :