نشست نماینده مردم کاشان با سرپرست دانشگاه کاشان

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۸ کد : ۳۰۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۰۶
نشست نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با سرپرست و تعدادی از همکاران دانشگاه کاشان تشکیل شد.
 

نشست نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی  با سرپرست و تعدادی از همکاران دانشگاه کاشان تشکیل شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده دانشگاه را ارائه نمود و گفت: همکاری و تعامل نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با دانشگاه  نقش بسزایی در توسعه علمی و رفع مشکلات جامعه می تواند داشته باشد.

دکتر عباس زراعت، پیگری بودجه و مشکلات طرح های عمرانی، اخذ سند زمین دانشگاه و پیگیری پرداخت بودجه های استانی مربوط به دانشگاه و توزیع عادلانه آن میان دانشگاه های استان را از نماینده مجلس شورای اسلامی  کاشان خواستار شد.


 

در این نشست همچنین تیمسار منصوری نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز مباحثی را  در خصوص همکاری هایی که دانشگاه می تواند با نماینده مجلس داشته باشد ارائه نمود.

تیمسار منصوری، نظر کارشناسان و اعضای هیات علمی دانشگاه را  برای ارائه طرح ها و لوایحی که در مجلس مطرح می شود و جنبه تخصصی دارد، لازم دانست و افزود: گروه مشورتی از متخصصان و کارشناسان دانشگاه برای کمک به نماینده تشکیل شود.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همکاری های متقابل از جمله انعقاد همکاری های پژوهشی با مرکز پژوهش مجلس و کمک به برقراری ارتباط با صنعت و جذب خیرین، همکاری در زمینه مدیریت شهری، همکاری در راه اندازی پارک علم و فناوری و تاسیس شرکت های دانش بنیان، استان شدن کاشان و انجام کارهای پژوهشی برای تحقق این امر از دیگر مواردی است که دانشگاه می تواند همکاری با نماینده مجلس داشته باشد.

در این نشست همچنین مقرر شد تا ارتباط بین نماینده مردم و دانشگاه به صورت مستمر ادامه داشته باشد و از نظر مشاوره ای و همکاری های علمی در آینده کمیته های علمی و مشورتی  تشکیل شود.

 

نظر شما :