مراسم هشتمین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر علی حسین پور

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۷ کد : ۳۰۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۷۸
هشتمین سالگرد درگذشت دکتر حسین پور استادیار گروه زبان وادبیات فارسی و دانشجوی فداکار سید رحیم شمس طی مراسمی گرامی داشته شد.

هشتمین سالگرد درگذشت دکتر علی حسین پور چافی استادیار گروه زبان وادبیات فارسی دانشگاه کاشان و دانشجوی فداکار سید رحیم شمس طی مراسمی گرامی داشته شد.

مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه کاشان در این نشست، تواضع و فروتنی را از جمله خصوصیات بارز دکتر حسین پور دانست  و افزود: دکتر حسین پور مهاجر الی الله بود.

دکتر رضا روحانی ، برگزاری این نشست را نشان از رفتار و منش و اخلاق نیک این استاد فرهیخته و علاقه بسیار زیاد دانشجویان به ایشان ذکر کرد و اظهار داشت: این جلسه، جلسه پرواز روح است که  انگیزه ای به انسان می دهد که چگونه زندگی کند که همیشه یادش در خاطره ها زنده و باقی بماند. 

وی با بیان اینکه مال و ثروت، انسان را وابسته می کند افزود: اگر خاطره خوبی از کسی بر جای بماند بهتر از مالی است که دیگران بخواهند و به ارث ببرند.

برگزاری نشست های خاطره گویی توسط دکتر شجری و چند نفر از دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی و شعرخوانی از دیگر برنامه های مراسم هشتمین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر علی حسین پور و سید رحیم شمس بود.

 


( ۲ )

نظر شما :

افسانه ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵
استاد عزیزم هرگز تو و راهی که رفته ای را فراموش نمی کنم. یادت گرامی