موافقت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی به صورت الکترونیکی در دانشگاه کاشان

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰ کد : ۳۰۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۱
معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان از ایجاد و پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی (مجاز) در دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی در دانشکده آموزش های آزاد و الکترونیکی این دانشگاه خبر داد.
 

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان از ایجاد و پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد  به صورت الکترونیکی (مجاز) در دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی  در دانشکده آموزش های آزاد و  الکترونیکی این دانشگاه  خبر داد.

دکتر سعید سلطانی محمدی اظهار داشت: دفتر گسترش آموزش عالی با دو رشته مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی و مهندسی شیمی در 8 گرایش در دوره کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی (مجازی ) در این دانشگاه موافقت کرده و مهر امسال دانشجو پذیرش می نماید.

وی خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو در دوره ی مجازی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و در چارچوب سیاست ها و مقررات آموزشی دانشگاه مطابق با شیوه نامه پذیرش دانشجو در دوره های الکترونیکی دانشگاه کاشان صورت می گیرد.

دکتر سلطانی محمدی، یکی از شاخصه‌های ویژه این دوره‌ها را دسترسی تمامی فراگیران در هر زمان و مکان به آموزش عالی از طریق اینترنت ذکر کرد و افزود: یادگیری مجازی یک روش آموزشی آکادمیک است و با الگوبرداری از تجارب مدرن جهانی آموزش از دور و به‌کارگیری تجهیزات چندرسانه‌ای سازمان‌دهی شده است.

 

نظر شما :