فرماندار کاشان: توسعه منطقه با حمایت بخش خصوصی و مردم تحقق می یابد

۲۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۹ کد : ۳۰۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۷
معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: توسعه منطقه کاشان بزرگ با همت و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم تحقق می یابد.
 

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: توسعه منطقه کاشان بزرگ با همت و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم تحقق می یابد.

 ابوالفضل صدرائیه در نخستین نشست تخصصی چالش ها، فرصت ها و راهکارهای توسعه سرمایه گذاری کاشان اظهار داشت: برگزاری این نشست فرصتی مناسب برای ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و متخصصان و راهکارهای علمی لازم برای توسعه این منطقه است.

 وی  با اشاره گذشت یکسال از دولت تدبیر و امید افزود: این دولت با گفتمان تدبیرو امید در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش زیادی را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور انجام و دردست اقدام دارد.

 وی خاطر نشان کرد:دولت توانسته  بر اساس چهار محور، انضباط مال، تبیین این سیاست و تثبیت نرخ بازار ارز و کاهش تورم و سیاست هایی که برای خارج شدن رکودپیش بینی شده بود، تورم 45 درصدی را به 25 درصد برساند و
ان شاءالله تورم در سال 95 تک رقمی می شود.

وی به سال آخر برنامه پنجم اشاره کرد و افزود: در حال تدوین برنامه ششم بایستی برنامه های را برای توسعه منطقه برنامه ریزی کرد و شاخص ملی برنامه توسعه کاشان باید تعریف شود تا بتوان با استفاد از فرصتها به شهروندان خدمت کرد.

 فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: با نگاه گذرا به یک دهه گذشته کاشان مشاهده می شود توانمندی های زیادی وجود داشته که نتوانسته ایم از آنها بخوبی بهره وری کنیم و بدین ترتیب فرصت های توسعه و زیرساختهای اقتصادی را از دست داده ایم.


 

صدرائیه به پروژه انتقال آب زاینده رود اشاره کرد و افزود: در این مدت ده ها طرح اجرا طراحی و به بهره برداری رسیده ولی چرا باید این طرح هنوزدر این شهر تکمیل نشود.

 به گفته صدرائیه، کاشان در بخش نگاه توسعه ای دچار عقب ماندگی شده و باید با تلاش مدیران دستگاههای اجرایی و با بهره گیری از نظر کارشناسان، صاحبنظران و اهل فن آن را جبران کنیم.

وی  همچینن از تشکیل شوراهای سیاستگذاری گردشگری، توسعه و اقتصاد و سیاستگذاری فرهنگی در فرمانداری کاشان با هدف توسعه و پیشرفت این شهرستان با همکاری متخصصان و کارشناسان متخصص خبر داد و افزود: سعی بر این است که از فرصت ها و پتانسیل ها کاشان به نحو احسن استفاده شود و عقب ماندگی ها جبران و  با همکاری دانشگاه کاشان و ارائه راهکارهای علمی توسط متخصصان در راستای توسعه منطقه گام برداریم.

 نخستین نشست تخصصی چالش ها، فرصت ها و راهکارهای توسعه سرمایه گذاری کاشان بزرگ با حضور جمعی از سرمایه گذاران، فرهیختگان، اندیمشندان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مسوولان محلی در دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

نظر شما :