دکتر زراعت: مشارکت خیرین در دانشگاه ها زمینه ساز توسعه علمی است

۲۹ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۰ کد : ۳۰۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۶
سرپرست دانشگاه کاشان گفت: حضور و مشارکت خیرین در دانشگاه ها زمینه ساز رشد و تعالی دانشگاه ها و توسعه علمی است.
دکتر زراعت: مشارکت خیرین در دانشگاه ها زمینه ساز توسعه علمی است
 

سرپرست دانشگاه کاشان گفت: حضور و مشارکت خیرین در دانشگاه ها زمینه ساز رشد و تعالی دانشگاه ها و توسعه علمی است.

دکتر عباس زراعت در دیدار اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان با خیر نیکوکار دکتر ضیایی، با قدردانی از مشارکت خیرین  در توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه اظهار داشت: از زمانی که خیرین در دانشگاه کاشان حضور یافته اند دانشگاه معنویت خاصی پیدا کرده است.

وی افزود: دانشکده ها و خوابگاه هایی که با مشارکت خیرین در این دانشگاه ساخته شده است، دانشجویان احساس آرامش و امنیت بیشتری دارند و معنویت خاصی را به این فضاها بخشیده است.

وی به تشکیل  ستاد توسعه دانشگاه کاشان از چند سال گذشته در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان فعالیت این ستاد، استادان، کارمندان و دانشجویان و مردم، به کارهای خیر و عام المنفعه بیشتر رغبت پیدا کرده اند.

دکتر زراعت، به تاسیس بنیاد نخبگان سعیدی توسط خیرین بزرگوار برادران سعیدی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این بنیاد از نخبگان و طرح های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان حمایت می کند.

 سرپرست دانشگاه کاشان، تشکیل هیات امنای مستقل دانشگاه را بهترین موقعیت برای حضور و مشارکت خیرین در این  مجموعه دانست و تصریح کرد: مشارکت خیرین و ارائه نقطه نظرات آنها  می تواند تاثیر بسزایی در رونق و توسعه و اجرا و پیاده کردن بهتر قوانین آئین نامه های این هیات امنا داشته باشد.

وی به هدفدار کردن امور دانشجویان تاکید کرد و افزود: رسالت دانشگاه نباید تنها  آموزش  باشد بلکه باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی سعی شود تا  دانشجویان در  دانشگاه با انگیزه بیشتر در راستای توسعه و تولید علم و کارهای تحقیقاتی و کارآفرینی تلاش کنند.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: رسیدن به اهداف متعالی آموزش عالی و دانشگاهها، مشارکت خیرین و افکار انسان های والایی را می طلبد.

 

نظر شما :