انتصاب پروفسور محسن نیازی به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۴ کد : ۳۰۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۴
سرپرست دانشگاه کاشان، طی حکمی پورفسور محسن نیازی استاد گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان و پژوهشگر برگزیده کشوری علوم انسانی در سال87 و 91 را به عنوان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.
انتصاب پروفسور محسن نیازی به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان
 

سرپرست دانشگاه کاشان، طی حکمی پروفسور محسن نیازی استاد گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان  و پژوهشگر برگزیده کشوری علوم انسانی در سال 87 و 91 را به عنوان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

دکتر عباس زراعت در این حکم افزوده است: با احترام، در اجرای ماده 5 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 89/12/10، نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی برای مدت دو سال به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

در این حکم آمده است: امید است با سعی و اهتمام  وافر و جلب همکاری کلیه اقشار دانشگاه به خصوص اساتید ارجمند و همکاران گرامی حوزه پژوهشی با برنامه ریزی دقیق و مناسب در جهت ارتقاء سطح پژوهشی و فناوری دانشگاه، تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه و نیز تسهیل در روند امور و ایجاد بستر مطلوب برای ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاهیان عزیز و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های فراوان آنان گام های مؤثری بردارید.

سرپرست دانشگاه در این حکم افزوده است: انتظار می رود با اعمال سیاست های مدون، ضمن رعایت عدالت و کرامت افراد در جهت حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و قانونمندی کوشا باشید.  
از سوابق علمی پروفسور محسن نیازی:

الف- مقالات چاپ شده در مجلات علمی- پژوهشی و تخصصی

55

ب- تألیفات

40

ج- کتاب های ترجمه

9 کتاب

د- پژوهش ها و تحقیقات کاربردی

62

هـ - مقالات چاپ شده در همایش‌های ملی:   

90 مقاله

 

 

نظر شما :