امضاء تفاهم نامه دانشگاه کاشان با دانشگاه های کربلا و نجف

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۳ کد : ۳۰۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۱
مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان، از امضای تفاهم نامه این دانشگاه با دانشگاه های کربلا و نجف خبر داد.
 

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان، از امضای تفاهم نامه این دانشگاه با دانشگاه های کربلا و نجف خبر داد.

دکتر جواد صفایی قمی با اشاره به فرهنگ مشترک ایران و عراق افزود: این سفر به منظور تقویت روابط دانشگاهی بین دانشگاه های شهرهای مقدس کربلا و نجف با دانشگاه کاشان انجام شد.

وی اظهار داشت: در این سفرضمن ارائه قابلیت های دانشگاه کاشان از امکانات دانشگاه های نجف و کربلا در مورد مقدمات اجرایی این تفاهم نامه بازدید بعمل آمد.
 


 

وی تبادل استاد و دانشجو، تبادل اطلاعات در جهت ارتقاء سطح کیفی آموزشی را از موارد این تفاهم نامه ذکر کرد و افزود: در این تفاهم نامه راجع به راهنمایی و مشاوره پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مذاکره شده است.

دکتر صفایی قمی، ارزیابی علمی پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارائه دوره های کوتاه مدت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت تخصص های ویژه مورد نیاز دو طرف، ایجاد امکانات لازم برای ارائه دوره فرصت های مطالعاتی هیات علمی کمتر از یکسال، همکاری در جهت تقویت مراکز واحدهای تحقیقاتی دو طرف با استفاده از امکانات موجود و همکاری در جهت اجرا و کنفرانس های کارگاههای مشترک بین المللی را از دیگر موارد این تفاهم نامه بیان داشت.
وی خاطر نشان کرد: در این اقدام اجرایی،  دوره آموزش 20 روزه توسط دکتر حیاتی در دانشگاه کوفه در زمینه مهندسی شیمی برگزار شد.
در این نشست همچنین مقرر شد طی یکی دو ماه آینده، کارگاهی تحت عنوان نانو تکنولوژی و تکنو شیمی در دانشگاه کربلا برگزار  شود.

نظر شما :